شناسهٔ خبر: 17377377 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تعادل | لینک خبر

با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي در حسينيه امام‌خميني‌(ره)

مراسم ترحيم رييس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار شد

صاحب‌خبر -

مراسم ترحيم رفيق ديرين و همسنگر دوران مبارزات و همكار نزديك دوران جمهوري اسلامي حضرت حجت‌الاسلام والمسلمين هاشمي‌رفسنجاني (رحمت‌الله عليه) رييس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حسينيه امام‌خميني(ره) با حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي برگزار شد.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، در اين مراسم كه اعضاي خانواده و بستگان حجت‌الاسلام والمسلمين هاشمي‌رفسنجاني، روساي قواي سه‌گانه، مسوولان كشوري و لشكري و قشرهاي مختلف مردم حضور داشتند، قاريان، آياتي از كلام‌الله مجيد را تلاوت كردند و ذاكران اهل‌بيت (عليهم‌السلام) به مداحي پرداختند.

 خدمات آيت‌الله هاشمي
آيت‌الله محمدعلي موحدي‌كرماني در مراسم بزرگداشت ترحيم آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني كه ازسوي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حسينيه امام‌خميني(ره) برگزار شد، ايمان به خدا و ايستادگي در راه حق را مهم‌ترين ويژگي رييس فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام دانست و گفت: ملت ايران هرگز خدمات آيت‌الله هاشمي را از ياد نخواهد برد.
وي تاكيد كرد: ملت قدرشناس ايران هرگز مبارزات آن يار ديرين امام و رهبري در مقابل طاغوت‌هاي زمان يعني رژيم پهلوي و جبهه استكبار و همچنين خدمات و مسووليت‌هاي او در مقاطع مختلفي مانند دفاع مقدس، مجلس شوراي اسلامي، رياست‌جمهوري و مجمع تشخيص مصلحت نظام را از ياد نخواهند برد.
امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به مصلحت مهم حفظ انسجام ملي و حساسيت آن يار صميمي انقلاب بر حفاظت از مصالح نظام، اضافه كرد: در نظام اسلامي، فصل‌الخطاب مقام معظم رهبري است و ايشان نيز همواره تاكيد داشت كه در مقام عمل، همگي بايد رهرو و مطيع رهبري باشيم.

نظر شما