شناسهٔ خبر: 17377313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

حمله مجدد سرمربي نفت به کميته انضباطي و فدراسيون فوتبال

دايي: فقط مي‌خواستند من را جلوي استقلال محروم کنند

صاحب‌خبر -

او افزود: ما در بازي برابر سپاهان نشان داديم که مي توانيم ببريم. در اين مدت همه چيز عليه ما بود ولي ما آماده‌ايم سه امتياز را بدست آوريم.سرمربي نفت درباره نقل و انتقالات تيمش گفت: به دنبال چند بازيکن هستيم ولي ليست خروجي نداريم. متاسفانه برخي از بازيکنان مورد نظرمان به تيم هاي ديگر رفتند. ما بي سر و صدا به دنبال انجام کارها هستيم.

او درباره تمرين استقلالي ها در تختي گفت: همانطور که گفتم همه اتفاقات اخيرعليه ما بوده است. شما قرارداد نفت و تختي را ببينيد. آنجا نوشته که زمين تختي براي بازي هاي ليگ، حذفي و آسيايي نفت تهران آماده کنند. اگر هم زمين تمرين بخواهيم، زمين شماره 3 و 4 را به ما مي دهند. نمي دانم چه جوري زمين اختصاصي ما را به حريفمان مي دهند. شما اصلا چنين چيزي را در دنيا ديده ايد؟ در ليگ اروپا يک جلسه حق تمرين براي حريف هست ولي در ليگ ها اين اتفاق رخ نمي دهد. من براي مسئولان تختي متاسفم که با اين کارشان، ميزباني ما را زير سوال بردند. از بازي با ساتقلال تا الان همه چيز عليه ما بوده است.

دايي درباره غيبتش در بازي با استقلال، عنوان کرد: خيلي حرف‌ها بايد گفته شود. آقايان اين راي را سيزدهم داده‌اند ولي آن را به باشگاه ما ابلاغ نکردند. نوزدهم کارمند باشگاه مي‌آيد و حکم را مي‌گيرد. يکي از اين آقايان از بيستم در سرکارشان نيستند بعد خودشان را با فيفا مقايسه مي‌کنند. هنوز جايگزيني پيدا نشده است. امروز وکيل من آمده و طبقات فدراسيون را گشته و آخرش در آنجا به او گفته‌اند بايد 200 هزار تومان پول بدهيم. فدراسيون بدون اين 200 تومان‌ها نمي‌تواند به بقايش ادامه دهد و اين در حالي است که شکايت ما مالي نبود.

سرمربي نفت تهران تاکيد کرد: اگر شما افراد کميته انضباطي را ديديد، به من خبر دهيد خودم را برسانم. در اين حکم خيلي چيزهاي عجيب هست. در راي گفته‌اند من به بخش محروميت نمي‌توانم اعتراض کنم ولي به بخش مالي آن مي‌توانم اعتراض کنم. نمي‌شود که، راي يا قابل اعتراض است يا نيست. آقايان قوانين مملکت را زير سوال برده‌اند. به دنبال محروم کردن علي دايي بودند. چرا به باشگاه نامه رسمي بعد از محروميت من نداديد؟ من براي تاج متاسفم. رياست فقط پشت ميز نشستن نيست. شما بايد کار بقيه را زير نظر بگيريد. مگر مي‌شود ما افراد کميته انضباطي را ما پيدا نکنيم؟ بدون حضور من راي هم صادر مي‌شود. نمي‌دانم، شايد آگهي در روزنامه داده اند تا مرا پيدا کنند.

او ادامه داد: فقط دنبال اين بودند مرا محروم کنند، چرا؟ چون از حق دفاع کردم. 1000 سال ديگر هم نمي‌توانيد مرا خاموش کنيد. تا آخر عمرم ايستاده‌ام. چگونه مي‌شود که بنيادي‌فر به آن راحتي بازيکن مرا اخراج مي‌کند؟ خدا را شکر مي‌کنم که داوران همگي گفتند اخراج بازيکن من اشتباه بوده است. کميته داوران يک سمت قضيه را مي‌بيند. برويد از کساني که داوري را بلد هستند بپرسيد که گلر حريف به خاطر شدت ضربه‌اش بايد اخراج مي‌شده است. بازيکن من تا ديروز فيزيوتراپي مي‌کرده است. خنده‌دار است که کامراني‌فر پيام تبريک مي‌فرستد. آقاي کامراني‌فر هنوز عيد نشده که تبريک مي‌گوييد. او به من زنگ زده بود و از من تشکر کرد که چقدر سکوت کرده‌ام ولي الان اينگونه نيست. شما راي را ببينيد. شايد برخي‌ها بازي ديگري را نگاه کرده‌اند و گزارش کس ديگري را ديده‌اند. محمدي کيست که بر اساس گزارشي مربوط به آن، مرا محروم کرده‌اند؟

علي دايي در ادامه گفت: آقاي سخندان حي و حاضر است. از او بپرسيد. او به من گفت، آيا مي‌خواهي تيم را بکشيد بيرون؟ به او گفتم به هيچ عنوان. چون من تيمم برنده بازي است. من به کمک داور بازي گفتم که تيمم بازي را ادامه مي‌دهد. چرا گزارش را نمي‌دهيد؟ اين نشان مي‌دهد که دوست داشتند مرا محروم کنند و بعد هم پيدايشان نمي‌شود. آقاي کامراني‌فر چرا دليل تبريکت را نميگويي؟ دفاع از اشتباه، خودش اشتباه است. همين مي‌شود که بغير از چند نفر همگي اشتباه مي‌کنيم و الکي دفاع مي‌کنيم. اگر پنالتي بود، من فوتبال را کنار مي‌گذارم. کارشناس داوري مي‌گويد به نظرم پنالتي بود. کدام نظر؟ يا بود يا نبود. نظر يعني چه؟ مگر قاعده وجود ندارد؟ شاهکار داوري هم در برنامه نود بود. فردي براي تبليغ شوراي شهر آمده بود آنجا. آنجا مي‌گويد توپ دادن داور به بازيکن حريف، امري طبيعي است. مگر مي‌شود چنين چيزي؟ قانون چه مي‌گويد؟ متاسفانه ما فقط سر مردم را شيره مي‌ماليم و اين مسائل را عنوان مي‌کنيم. من هميشه از حقم دفاع مي کنم. چرا داد نزنم؟

نظر شما