شناسهٔ خبر: 17375390 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود:

انداختن مسؤولیت برجام به گردن رهبری جفایی بزرگ است/ دشمنان دنبال نفوذ هستند

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: امروز شاهد هستیم که برخی مسؤولان در قضیه برجام همه مسؤولیت‌ها را گردن رهبری می‌اندازند و این جفایی بزرگ است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، مرتضی احمدیان عصر امروز در نشست روشنگری بصیرتی بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا (س) شاهرود که در مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، با بیان اینکه جریان نفوذ را باید جدی بگیریم، اظهار کرد: نفوذ در کشور پروژه‌ای جدید نیست؛ اما با شیوه‌هایی که امروز دشمن انجام می‌دهد، فتنه‌ای دیگر برای انقلاب اسلامی است و باید با شناخت نفوذ و اهداف و عرصه‌های آن هوشیار باشیم و راه‌های دشمن را سد کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در مورد نفوذ بیانات مختلفی ایراد کرده‌اند و در تعریف نفوذ باید گفت ورود به کشور مقابل به‌منظور استحاله محتوایی یا تغییر حاکمیتی با ایجاد خلل و تغییر در باورها و مبانی ارزشی آن کشور نفوذ است.

احمدیان خاطرنشان کرد: در نفوذ انواع مختلفی را می‌توان بیان کرد که آشکار، پنهان، مستقیم و غیرمستقیم را شامل می‌شود که امروز آنچه مهم بوده، نفوذ پنهان با تربیت افراد خاص جهت نفوذ، استحاله افراد مشهور و اثرگذار است.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه نفوذ تهدیدی بزرگ برای کشور است، بیان کرد: امروز نفوذ دشمن به فرموده رهبر انقلاب یکی از تهدیدهای بزرگ برای کشور است و دشمنان دنبال نفوذ هستند و تلاش می‌کنند تا با ایجاد اختلاف به اهداف خود برسند و نفوذ را اثرگذارتر کنند.

احمدیان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود دو وسیله نفوذ دشمن را مذاکرات و توافق بیان می‌کنند و دشمنان تلاش دارند تا مذاکرات را مستمسکی برای نفوذ در داخل کشور قرار دهند و از توافق برای سوءاستفاده در داخل کشور بهره‌برداری کنند.

وی بیان کرد: دشمن مذاکرات را بهانه‌ای قرار داده تا بتواند به اهداف خود برسد و رهبری از ابتدا با این موضوع مخالفت کردند و چون اصرار مسؤولان را دیدند، اجازه مذاکره با توجه به چارچوب‌ها را دادند؛ اما امروز شاهد هستیم که برخی مسؤولان، رهبری را مقصر می‌دانند و این جفایی بزرگ در حق معظم‌له است.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به سخنان مسؤولان خارجی در مورد برجام گفت: دشمن برجام را فرصتی برای تأثیرگذاری در داخل و خارج از کشور می‌داند تا بتواند با استفاده از این موضوع بر تحولات منطقه تأثیر بگذارد و از اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران بکاهد.

احمدیان با تأکید بر اینکه همه باید مراقب باشند، افزود: دشمن دلش به حال ما نمی‌سوزد و فقط تلاش دارد به اهداف خود برسد و باید مراقب باشیم و توطئه دشمنان را به‌خوبی رصد کرده و جواب درست به آنها دهیم و با دشمن مصالحه نداشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با تأکید بر لزوم برگزاری نهضت‌های بصیرتی و روشنگری در بسیج و برای آحاد جامعه عنوان کرد: برگزاری این نشست‌ها در بالا بردن سطح آگاهی، هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه به‌خصوص بسیج لازم و ضروری است و باید این روشنگری تداوم داشته باشد تا مردم با تهدیدات دشمنان آشنا شوند و راه مقابله با آن را فراگیرند.

انتهای پیام/74029/ذ/

برچسب‌ها:

نظر شما