شناسهٔ خبر: 17375337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر سابق تعاون روستایی خوزستان خبر داد:

سود ۱۱ میلیارد تومانی تعاون روستایی خوزستان در سال گذشته

اهواز - مدیر سابق سازمان تعاون روستایی خوزستان گفت: سود سال ۸۵ این سازمان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که در سال گذشته به حدود ۱۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، هرمز خواجوی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون روستایی استان خوزستان اظهار کرد: در سال ۸۵ بر اساس گسترش تعاونی ها ۱۶۱ تشکل تعاونی داشتیم که امروز به ۲۸۲ تعاونی رسیده است.

خواجوی افزود: در حوزه بازرگانی ۶ میلیون و ۵۰۳ هزار تن خرید محصولات کشاورزی داشتیم. برگزاری ۷۷ مورد نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات، توزیع بالای یک میلیون تن کود و بذر از جمله اقدامات انجام شده در این سازمان هستند.

وی عنوان کرد: خرید ۳۵ درصد سهام کشت و صنعت شهید رجایی به مساحت پنج هزار هکتار و مبلغ ۳۵ میلیارد تومان در چند سال قبل که امروزه ارزش آن به ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده یکی از کارهای مهم این سازمان است.

مدیر سابق تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: سود سال ۸۵ این سازمان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که در سال گذشته به حدود ۱۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. در سال ۸۵ سرمایه سازمان به ۶ میلیارد و در سال گذشته به ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

خواجوی بیان کرد: ۱۲ میلیارد تومان خسارت بخش خرما در سال ۸۵ بود که با هماهنگی های بین بخشی، ضمن جلوگیری از خسارت، از آن تاریخ تاکنون یک کیلوگرم خرما به صورت تضمینی خریداری نشده و در عین حال به دولت و کشاورز هیچ خسارتی وارد نشد.

وی با اشاره به وجود بزرگترین سیلوی سیمانی با ظرفیت ۳۰ تن در خوزستان بیان کرد: رتبه اول خریدهای تضمینی و توافقی را در کشور داریم.
 

نظر شما