شناسهٔ خبر: 17375302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیام تبریک شیخ سلمان به روسای فدراسیون های عضو AFC

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز سال 2017 میلادی را به روسای فدراسیون های عضو AFC تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، متن پیام شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا  به این شرح است:

کنفدراسیون فوتبال آسیا سال جدید را با هدف دستیابی به طرح چشم انداز آینده خود آغاز کرده است. لازم است یادآوری کنیم که طی مدت اخیر تا چه میزان پیشرفت کرده ایم. 12 ماه پیش در دوحه به منظور شروع برنامه استراتژیک خود گرد هم آمدیم، با اینحال در این زمان کوتاه پیشرفت بسیار چشمگیری داشته ایم.

کلید دستیابی به این موفقیت، اتحاد و همبستگی است که از سوی تمامی 47 عضو AFC به نمایش گذاشته شده است. هر کدام از فدراسیون های آسیا به نوعی در به نمایش درآوردن موفقیت AFC در سطح جهانی موفق بوده است. از نمونه های بارز آن می توان به 2 موفقیت چشمگیر کره شمالی در تورنمنت های بانوان فیفا، کسب مقام سومی جام جهانی فوتسال توسط تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و همچنین دیدار بسیار جذاب و جسورانه تیم کاشیما آنگرز ژاپن مقابل رئال مادرید اشاره کرد.

طی این مدت شاهد رقابت های سطح بالایی از جمله مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در قطر، مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا در بحرین، مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا در هند، مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در ازبکستان، مسابقات قهرمانی جام باشگاه های فوتسال آسیا در تایلند، جام همبستگی در مالزی و البته لیگ قهرمانان آسیا و AFC Cup بوده ایم.

انجام این مهم بدون شک از طریق حاکمیت صحیح فوتبال و حفظ تمامیت آن میسر شده است. ما در این حوزه بسیار سخت تلاش کرده ایم و در سال 2017 یک شخص مستقل را به عنوان رئیس بخش حاکمیت منصوب می کنیم.

ما تا این لحظه نهاد مستقلی به نام کنترل ورودی را معرفی کرده که وظیفه آن نظارت بر صلاحیت ها و حصول اطمینان از اجرای قوانین در تورنمنت های AFC است. AFC الگوی سازمانی برای داشتن اراده ای وافر در مبارزه با شیطانی به نام تبانی است. 

ما همچنین راهنمایی را برای هدایت AFC در حق فروش و موضوعات تجاری آینده معرفی کرده ایم که در واقع کلیدی برای موفقیت ادامه دار AFC خواهد بود.

مطمئن هستم که شما نیز با من موافقید که تصویر و شهرتی که  AFC هم اکنون از خود نشان داده از هر زمان دیگری در تاریخ مدرن AFC مثبت تر است. بنابراین مطمئن هستم که شما نیز همانند من با اطمینان و مصمم به آینده 2017  نگاه خواهید کرد.

در سال گذشته سه دوره مسابقه مهم داشتیم. هند، کشوری که مسابقات نوجوانان آسیا را با موفقیت میزبانی کرد؛ در حال حاضر نیز میزبان مسابقات جهانی نوجوانان است و همچنین کره جنوبی میزبان مسابقات جام جهانی زیر 20 سال در آسیاست. جام باشگاه های جهان نیز بار دیگر در آسیا و به میزانی امارات متحده عربی خواهد بود.

موارد زیاد دیگری برای دنبال کردن در سال 2017 وجو دارد. سال جدید را به همه شما تبریک می گویم.

نظر شما