شناسهٔ خبر: 17374947 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کسب سه‌گانه هدف ماست اما هنوز خیلی با آن فاصله داریم

زیدان: اگر درباره بارسلونا اظهارنظر کنم، خودم را به دردسر می‌اندازم

R1015163/P35350/S3,28/CT10

سرمربی کهکشانی‌ها با امتناع از صحبت درباره بارسایی‌ها و جنجال‌های اخیر در مورد بازیکنان این تیم، گفت که فکر کردن به سه‌گانه قهرمانی برای کهکشانی‌ها زود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (پنجشنبه) تیمش در خانه سویا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، گفت که کسب سه‌گانه قهرمانی هدف تیم اوست اما از اکنون به آن فکر نمی‌کند.

زیدان گفت: نه من، نه بازیکنان و نه دست‌اندرکاران باشگاه به چنین چیزی فکر نمی‌کنند، بلکه ما ترجیح می‌دهیم قدم به قدم پیش برویم. کسب سه‌گانه هدف ماست اما هنوز خیلی با آن فاصله داریم. در فوتبال همه چیز روز به روز پیش می‌رود. از وضعیتی که تیمم دارد، راضی‌ام چرا که کارمان را درست انجام داده‌ایم.

زیدان درباره شک و شبهاتی که درباره حذف نام خامس رودریگس از ترکیب رئال برای بازی برابر سویا شکل گرفته است هم اظهار داشت: بازی فردا شب‌مان بازی بسیار مهمی است و خامس با توجه به توجه به دردی که در پای خود احساس می‌کرد، آماده حضور در این بازی نبود و ما هم مثل همیشه نمی‌خواهیم سلامت بازیکنان‌مان را به خطر بیندازیم. فکر نمی‌کنم مصدومیتش جدی باشد اما تا زمانی که یک بازیکن مشکلی دارد باید محتاط باشیم چون بازی‌های زیادی پیش رو داریم و نمی‌خواهیم ریسک کنیم.

زیزو از پاسخ دادن به سؤالی درباره غیبت بارسایی‌ها در مراسم بهترین‌های سال 2016 فیفا خودداری و عنوان کرد: من فقط به بازی فردا شب فکر می‌کنم و وظیفه‌ام نیز همین است.

سؤال دیگری که از سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها پرسیده شد هم درباره بارسایی‌ها بود و این بار جنجال‌آفرینی جرارد پیکه درباره داوران اسپانیایی. زیدان این بار هم از پاسخ دادن طفره رفت و گفت: من به سؤالات‌تان احترام می‌گذارم اما من واقعاً نمی‌خواهم وارد چنین مسائلی شوم. یک چیزی می‌گویم و آن وقت خودم را به دردسر خواهم انداخت. برای من فقط بازی فردا شب مهم است. بیایید از این موضوع بگذریم.

کهکشانی‌ها از ساعت 23:45 فردا (پنجشنبه) به وقت تهران در حالی به مصاف سویا می‌روند که در بازی رفت در مادرید این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

نظر شما