شناسهٔ خبر: 17374737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی:

تاریخ خدمات هاشمی به کشور، انقلاب و اسلام را خواهد نوشت

مشهد ـ دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی گفت: هاشمی صریح ترین و شفاف ترین یار رهبری بود، بی شک او از کسانی است که تاریخ درمورد خدماتش به کشور، انقلاب و اسلام خواهد نوشت.

صاحب‌خبر -

جواد آرین منش در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی اظهار کرد: بدون تردید آیت الله هاشمی یکی از همراهان و دردمندان انقلاب اسلامی در کنار امام راحل و عظیم‌الشان و رهبری بود و با فوت ایشان انقلاب اسلامی یکی از استوانه‌های خود را از دست داد.

وی افزود: مردم هرگز نقش بی بدیل او را در ایجاد  و توسعه انقلاب اسلامی و زحماتی را که در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی متحمل شد فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رفسنجانی شخصیت علمی مجتهد، مفسر قرآن و شخصیتی انقلابی بود که سختی‌ها، زندان‌ها و شکنجه‌ها را در راه انقلاب تحمل کرد و از آغاز این مسیر تا امروز همواره نقش موثری در پیروزی انقلاب داشته است.

بزرگترین ویژگی این شخصیت را می توان انقلابی بودن ایشان برشمرد؛ زیرا انقلابی زیست و انقلابی رفت. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شاگردی امام را کرد و در خط امام حرکت کردند و بعداز رحلت امام نیز صریح ترین و شفاف ترین یار رهبری بود، بی شک او از کسانی است که تاریخ درمورد خدماتش به کشور، انقلاب و اسلام خواهد نوشت.

نظر شما