شناسهٔ خبر: 17374672 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفت

حضور مدیرکل تشریفات وزارت خارجه مصر در دفتر حفاظت منافع ایران برای عرض تسلیت

مدیرکل تشریفات وزارت خارجه مصر به نمایندگی از وزیر خارجه این کشور با حضور در دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره، درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، دفتر یادبودی از سوی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر در محل این دفتر گشایش یافت.

اشرف منیر مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه مصر ضمن حضور در این دفتر و امضای دفتر یادبود ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار با محمد محمودیان رئیس دفتر حفاظت منافع کشورمان تاکید کرد که از طرف سامح شکری وزیر امور خارجه مصر مکلف شدم تا مراتب تسلیت و همدردی دولت مصر را با دولت جمهوری اسلامی ایران به مناسب ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمهوری اسلامی ایران به شما ابلاغ کنم.

همچنین جمعی از سفرا از جمله سفرای عراق، الجزایر، هند، عمان، ویتنام و مالی و دیپلمات‌های برجسته خارجی مقیم قاهره و نیز برخی از شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای مصر با حضور در محل دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره ضمن امضاء و نگارش جملاتی در دفتر یابود نمایندگی کشورمان در تجلیل از نقش و ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عرصه داخلی و خارجی کشورمان، یاد و خاطره آن شخصیت برجسته و یار دیرین امام راحل و رهبری معظم انقلاب را گرامی داشتند.

احمد البیومی الغمراوی رئیس انجمن دوستی مصر و ایران نیز با ارسال پیامی برای رئیس دفتر حفاظت منافع کشورمان در قاهره از طرف خود و اعضای این انجمن ضایعه ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به مردم و دولت ایران تسلیت گفت.

انتهای پیام/

نظر شما