شناسهٔ خبر: 17374575 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

تصاویر اختصاصی از ویرانی در موصل+ویدیو

خبرنگار شبکه العالم در موصل از ادامه عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی کامل ساحل چپ موصل و بمب‌گذاری منازل این منطقه توسط تروریست های داعش خبر داد.

صاحب‌خبر -

العالمعراق

خبرنگار العالم در موصل با اشاره به ادامه عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی کامل مناطق ساحل چپ این شهر، خاطرنشان کرد که تروریست‌های داعش اقدام به بمب‌گذاری منازل و ساختمان های دولتی این مناطق کرده اند و این امر باعث ویرانی گسترده در این مناطق شده‌است.

"حیدر قاسم" خبرنگار شبکه خبری العالم با اشاره به درگیری های شدید نیروهای عراقی با تروریست ها در محله الوحده در ساحل چپ موصل، تصریح کرد که نیروهای عراقی توانسته اند درمانگاه السلام در نزدیکی شهر دجله را نیز از دست تروریست ها آزاد کنند.درگیری در محله های سومر و الصدیق در مجاورت محله الوحده هنوز ادامه دارد.

وی افزود: نیروهای عراقی نزدیک به 40 تروریست عرب و غیر عرب را در محله الوحده به هلاکت رسانده اند اما مقادیر فراوان مواد منفجره و بمب های کارگذاشته شده توسط تروریست ها در منازل مسکونی و ساختمان های دولتی، باعث شده است خسارت سنگینی به این بناها وارد شود.

براساس این گزارش، ارتش عراق اینک بر محله الوحده مسلط شده و توانسته است فضای امنی برای خروج غیرنظامیان از این محله فراهم کند.

خبرنگار العام گفت:"نیروهای عراقی مقادیر فراوانی مواد منفجره، سلاح و مهمات را که تروریست های داعش در درمانگاه السلام مخفی کرده بودند، کشف و ضبط کردند.تروریست ها در این درمانگاه و مسجد جامع الرشید در این منطقه مستقر شده بودند تا از حمله جنگنده های عراقی در امان بمانند.

213-9

نظر شما