شناسهٔ خبر: 17374516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

با حضور مسئولین و مردم ;

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایوان برگزار شد

مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در مسجد ابوالفضل (ع)با حضور مسئولین و مردم شهرستان ایوان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش برنا-ایلام-حجت الاسلام چراغچی؛ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایوان اظهار نمود :در جای جای از قرآن کریم کلمه موت به کار رفته است ،که هر کدام تعابیر خاص خود رادارند،انسان ها در هرپست و مقام و جایگاهی که باشند روزی مرگ به سراغ آنها می آید،اما آن چیزی که دراین بین اهمیت دارد این است که مراقب باشیم زندگی متعالی داشته باشیم.

وی افزود:مرحوم  آیت هاشمی رفسنجانی جزء آن دسته از افرادی بودند که عمر با برکت خود را در راه مبارزه با رژیم شاهنشاهی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی و پذیرش مسئولیت های خطیر در کشور گذراندندو دربسیاری از موارد سربلند بیرون آمدند.

چراغچی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق و دیرین امام ورهبری بودند،یک مجاهد مبارز ،که رهبرمعظم انقلاب ایشان را یک روحانی مبارزمعرفی کردند،زحمات زیادی را متحمل شدندکه  رهبر معظم انقلاب طی سخنرایی هایشان ایشان را به عنوان کسی که  نقش بسزایی درتشکیل انقلاب اسلامی داشتند خطاب نمودند.

وی ادامه داد:آیت الله هاشمی رفسنجانی 59سال همرزم و همگام و همکار رهبری بودند و در رده های مختلف انقلاب نقش آفرینی کردند ونقش موثری در دوران دفاع مقدس داشتند و این نقش بر هیچ کس پوشیده نیست ،کسانی می توانند درک کنند که دوران دفاع مقدس را تجربه کرده اند.

وی بیان داشت :مقام معظم رهبری به هوش و درایت آیت الله هاشمی اشاره نمودند و فرمودند، ایشان تکیه گاه مطمئنی برای بنده و کسانی بودند که با وی همکار بودند،تاکنون وسوسه های منافقین نتوانست در معرفت ومحبت  شخصی عمیق او نسبت به من خللی ایجاد شود.

حجت الاسلام چراغچی با اشاره به حضور حداکثری مردم ولایت مدار درمراسم بزرگداشت آیت الله  هاشمی ادامه داد: مرم شریف ایران اسلامی با حضور گسترده خود اثبات کردند که پای آرمانهای انقلاب اسلامی هستند و دوباره با امام و رهبری بیعت دوباره ای داشتند.

وی در پایان گفت: از طرف امام جمعه و فرماندار  شهرستان ازحضور گسترده شما مردم ولایت مدار در این مراسم تقدیر و تشکر می کنم.

 

نظر شما