شناسهٔ خبر: 17373876 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قویترین معلول ایرانی جهان نامزد دریافت جایزه لاروس شد

تهران - ایرنا - «سیامند رحمان» ملی پوش تیم وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران و دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین به اضافه 107 کیلوگرم پارالمپیک های 2016 ریو و 2012 لندن نامزد دریافت نشان و جایزه جهانی لاروس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از کمیته ملی پارالمپیک، بنیاد لاروس دقایقی قبل در ویدیویی که همزمان در شبکه های اجتماعی توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک منتشر شد، نام سیامند رحمان و پنج ورزشکار به نام های ایهار بوکی شناکر اهل بلاروس، عمرا دوراند دونده اهل کوبا، مارسل هاک دونده اهل سوئیس، صوفی یاسکو شناکر نیوزلندی، بئاتریس ماریا ویو از ایتالیا در رشته شمشیربازی با ویلچر به عنوان کاندیدای دریافت جایزه ورزشی جهانی لاروس اعلام کرد.
در این ویدیو «دانیل دیاس» سفیر بنیاد لاروس، سیامند رحمان را به عنوان یکی از شش کاندیدای شایسته دریافت نشان جهانی معرفی کرد.
بنیاد لاروس در سال 1999 از سوی شرکت ریچموند و دایملر تاسیس شد و دو سال بعد جایزه ورزش جهانی لاروس بنا نهاده شد که در شهر موناکو با حضور نلسون ماندلا به برگزیدگان اهداء شد.
مراسم اهدای جوایز هرساله برگزار می شود و به بهترین ورزشکاران جهان در بخش های مختلف اعطاء می شود.
این جایزه یکی از بزرگترین جوایز ورزشی جهان است و از میان برگزیدگان ادوار گذشته این جایزه می توان به نواک جوکوویچ، یوسین بولت ،سرنا ویلیامز و دانیل دیاس اشاره کرد.
مراسم اهدای جوایز لاروس در تاریخ 26 بهمن سال جاری (14 فوریه) در موناکو برپا خواهد شد.
آدرس رسانه های اجتماعی برای رای گیری به شرح ذیل است:
The laureus twitter/instagram handle: @laureusSport
The hashtag for this year`s Award is: #laureus17
The laureus Facebook page is: www.facebook.com/laureusSportForGood
پیش از این در سال 2007 کاظم رجبی قهرمان وزنه برداری دسته فوق سنگین کشورمان از سوی بنیاد لاروس نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار جهان شده بود.
ورزشی(1)**1379
خبرنگار: سعید قهرمانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*

نظر شما