شناسهٔ خبر: 17372815 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دایی: برای تاج متاسفم

سرمربی نفت تهران: برای تاج که بجای رسیدگی به کمیته​​ های زیر مجموعه اش فقط نشستن پشت میز را بلد است، متاسفم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما علی دایی در نشست خبری قبل از از بازی با استقلال گفت: فردا اولین بازی نیم‌فصل دوم را مقابل استقلال داریم هرچند که تعدادی از بازیکنان ما مصدوم هستند و دانشگر را هم محروم کرده‌اند و حسابی دست و بال ما را بسته اند اما می‌توانیم با همین شرایطی که داریم در مقابل حریف به پیروزی و کسب سه امتیاز بازی امیدوار باشیم.
دایی درباره محرومیتش از نشستن روی نیمکت مقابل استقلال گفت: رای من را 13 دی اعلام کردند که در متاسفانه در رسانه‌ها منتشر شد اما به باشگاه ما هیچ نامه‌ای ندادند و 19 دی کارمند باشگاه نفت رای من را از آقایان گرفت و 20 دی تقاضای واخواهی دادم که هر چه دنبال مسئولان کمیته انضباطی دویدیم آنها را در محل کارشان ندیدیم بعد آقایان خودشان را با کمیته انضباطی فیفا مقایسه می‌کنند!
وی افزود: وکیل من از صبح امروز همه طبقات فدراسیون را رفته و در آخر کمیته درآمدزایی فدراسیون گفته که 200 هزار تومان باید واریز کنید ، ما که شکایت مالی نداشتیم اما همین 200 هزار تومان را هم واریز کردیم چون فدراسیون بدون این 200 هزار تومان نمی‌تواند به بقا ادامه دهد البته شما اگر آقایان را دیدید به من هم اطلاع بدهید تا خودم را خیلی سریع به آنها برسانم،در رای صادر شده گفته‌اند که من به محرومیت نمی‌توانم اعتراض کنم اما به جریمه مالی می‌توانم معترض شوم متاسفانه این افراد با این آرا قوانین قضایی کشور را هم زیرسؤال می‌برند، چرا بعد از محرومیت من نامه رسمی ندادند؟ چرا پیدایشان نیست؟  برای مهدی تاج متاسفم زیرا ریاست فدراسیون فقط پشت میز نشستن نیست و او باید همه کمیته‌های زیر مجموعه اش را زیر نظر داشته باشد، مگر می‌شود کمیته انضباطی که خودش را با کمیته انضباطی فیفا مقایسه می‌کند بدون حضور من رای دهند؟ آیا این ممکن است؟ 
وی افزود: به چه دلیل محروم شدم؟ چون از حق خودم دفاع کرده‌ام؟ هزار سال دیگر هم نمی‌توانید مرا خاموش کنید و تا آخر عمر دنبال حقم هستم،داور بازی ما با سپاهان (بنیادی‌فر) بازیکنی که حتی نباید خطایش را می‌گرفت از بازی اخراج کرد، دروازه‌بان حریف در ابتدا بازیکن ما را زد و باید پنالتی اخراج گرفته می‌شد اما متاسفم که کمیته داوران یک طرف موضوع را می‌بیند و می‌گوید چون توپ در اختیار بازیکن من نبوده پس اخراج ندارد. 

دایی افزود: موضوع خنده‌دار این است که کامرانی‌فر به داور تبریک می‌گوید مگر عید شده او تبریک می‌گوید؟ آقای کامرانی‌فر یک هفته قبل از بازی به دلیل اینکه 8 پنالتی ما دیده نشده و ناعدالتی به وجود آمده با من تماس گرفت تا صدایمان درنیامد، در گزارش من نوشته‌اند شجاع خلیل‌زاده به دلیل ضربه محمدی بازیکن حریف مصدوم شده است، فهرست تیمم را بالا پایین کردم دیدم اصلا بازیکنی به نام محمدی در تیم من وجود ندارد گفتم شاید فراموشی گرفته‌ام حالا چطور کمیته انضباطی به این گزارش استناد کرده که نوشته محمدی شجاع خلیل‌زاده را زده است، جای سوال دارد،اصلا محمدی کی هست؟ ما در زمین یک مهرداد محمدی داشتیم که بازیکن سپاهان بود البته یک فرید محمدزاده هم داشتیم ،کمیته انضباطی فیلم و گزارش کدام بازیکن را دیده که بر اساس آن ما را محروم کرده است؟
وی ادامه داد:سخندان کمک داور بازی به من گفت می‌خواهی تیمت را بیرون بکشی گفتم به هیچ عنوان. تیم من برنده است و در زمین حضور دارد، از سخندان این مسئله را بپرسید چون من گفتم تیمم را بیرون نمی‌کشم، دفاع از اشتباه خودش اشتباه است،شاهکار کارشناس داوری در برنامه نود بود، کارشناس داوری که به دلیل تبلیغات شورای شهر به آن برنامه آمد   و به جای آنکه نظر داوری بدهد کارشناس می‌گوید توپ دادن داور به بازیکن حریف عادی است، شما قوانین را بخوانید، اگر این کار محرومیت نداشت هر چه خواستید بگویید،مگر داور می‌تواند توپ را از دروازه‌بان ما بگیرد و به بازیکن حریف بدهد تا وقت تلف نشود؟ داور بازیکن من را به ناحق اخراج کرده است.
دایی درباره گزارش ناظر بازی با سپاهان گفت: گزارشی که در آن اسم بازیکن تیم من را محمدی می‌نویسند نامی اصلا در تیم من وجود ندارد، اسم محمدی کجا اسم عباس بوعذار کجا ،بوعذار نه دال دارد نه میم و نه ه ، من نمی‌دانم کجای اسم بوعذار به اسم محمدی شبیه است من به این مسائل اعتراض دارم، شما جای من بودید چه می‌کردید؟ 
وی درباره رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ریاست فدراسیون فوتبال فقط نشستن روی صندلی ریاست نیست، باید عملکرد کمیته‌ها را دید، چند وقت است ما پیگیر رای محرومیت خود از کمیته انضباطی هستیم اما کسی را در کمیته انضباطی پیدا نکردیم
دایی افزود:می‌خواهیم فردا نیم‌فصل دوم را  با سه امتیاز آغاز کنیم هرچند در این مدت همه چیز علیه ما بوده اما بازیکنان‌ ما خوب تمرین کرده‌اند و آماده بازی مقابل استقلال هستند. 
سرمربی تیم فوتبال نفت درباره اینکه استقلال در ورزشگاه تختی کرده است هم، گفت:‌ شما می‌توانید قرارداد ما با ورزشگاه تختی را مشاهده کنید که در آن به صراحت اعلام شده این قرارداد بین باشگاه نفت و ورزشگاه تختی بسته شده تا زمین مسابقه تختی برای مسابقات لیگ، جام حذفی و احتمالا لیگ قهرمانان آسیا در اختیار تیم نفت تهران قرار بگیرد و در آن قرارداد ذکر شده اگر ما  زمین تمرین بخواهیم در زمین‌های 3 و 4 این مجموعه می‌توانیم تمرین کنیم حالا چه جوری می‌شود که در فوتبالی که دم از حرفه‌ای گری می‌زنیم زمین اختصاصی ما را به رقیب‌مان می‌دهند، آیا تا کنون چنین چیزی در دنیا دیده‌اید؟ در لیگ قهرمانان اروپا یک جلسه زمین مسابقه را به حریف می‌دهند تا حق تمرین داشته باشد و در هیچ جای دنیا چنین اجازه‌ای داده نمی‌شود. 
وی در پایان و درباره شکایت سپاهان از دایی گفت: به سلامتی ان شاءالله هر کسی می‌تواند برای احقاق حقش شکایت کند ما هم منتظریم تا پاسخ بدهیم.

******************************
**********************************
****************************************

نظر شما