شناسهٔ خبر: 17372769 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مگر می شود صدای حق را خاموش کرد؟

انتقاد تند علی دایی به مهدی تاج

سرمربی نفت تهران با انتقاد از مهدی تاج می گوید که مدیریت تنها نشستن روی صندلی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی همچنان نسبت به اتفاقات رخ داده در بازی با استقلال و سپاهان معترض است و در فاصله کمتر از 24 ساعت تا شروع بازی با استقلال به دنبال تحقق خواسته های خود است.


دایی در اعتراض به تصمیمات مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی در بخش ابتدایی صحبتهای خود گفت: «کسی نمی‌تواند آقایان را پیدا کند. وکیل من از صبح امروز همه طبقات فدراسیون را رفته و در آخر کمیته درآمدزایی فدراسیون گفته که 200 هزار تومان باید واریز کنید. ما که شکایت یا واخواهی مالی نداشتیم اما همین 200 هزار تومان را هم واریز کردیم چون فدراسیون بدون این 200 هزار تومان نمی‌تواند به بقا ادامه دهد. با این همه اگر شما آقایان را دیدید به من هم اطلاع بدهید تا خودم را خیلی سریع به آنها برسانم! در این رای صادر شده خیلی مشکلات وجود دارد. اول از همه در رای صادر شده گفته‌اند که من به محرومیت نمی‌توانم اعتراض کنم اما به جریمه مالی می‌توانم! پرونده یک رای دارد و آن یا قابل اعتراض است یا قابل اعتراض نیست اما متاسفانه این افراد با این رای‌ها قوانین قضایی را هم زیرسؤال می‌برند. همه چیز به این خاطر بود که آنها دنبال محرومیت من بودند. چرا بعد از محرومیت من نامه رسمی ندادند؟ چرا پیدایشان نیست؟»


دایی اما در ادامه صحبتهای خود پیکان انتقادات را مستقیما به سمت مهدی تاج گرفت و اضافه کرد: «برای مهدی تاج متاسفم. ریاست فدراسیون فقط پشت میز نشستن نیست و او باید همه کمیته‌ها را زیر نظر داشته باشد. مگر می‌شود کمیته انضباطی که خودش را با کمیته انضباطی فیفا مقایسه می‌کند بدون حضور من و بدون دفاع رای دهند. آیا این ممکن است؟ شاید آقایان در یک روزنامه رسمی آگهی دادند که من را پیدا نکردند تا بتوانم از خودم دفاع کنم. به چه دلیل باید محروم شوم؟ چون از حق خودم دفاع کرده‌ام؟ مگر می‌شود صدای حق را خاموش کرد؟ هزار سال دیگر هم نمی‌توانید مرا خاموش کنید و تا آخر عمر پای این موضوع ایستاده‌ام. چطور داور بازی ما با سپاهان (بنیادی‌فر) بازیکنی که حتی نباید خطایش را می‌گرفت از بازی اخراج کرد؟ خدا را شکر می‌کنم داوران در این یکی متفق‌القول بودند. دروازه‌بان حریف در ابتدا بازیکن ما را زد و باید پنالتی اخراج گرفته می‌شد اما متاسفم که کمیته داوران یک طرف موضوع را می‌بیند و می‌گوید چون توپ در اختیار بازیکن من نبوده پس اخراج ندارد.»


صحبتهای پیش از شروع بازی دایی نشان می دهد که نشست خبری سرمربی نفت تهران بعد از بازی با استقلال و مشخص شدن نتیجه قطعا حواشی بسیار زیادی خواهد داشت و باید دید که واکنش دایی به نتیجه بازی با استقلال چه خواهد بود.

 


نظر شما