شناسهٔ خبر: 17372381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برای حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی منتشر شد؛

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه، امام‌جمعه و استاندار کرمان

ایلنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی مشترک از همه کرمانیان برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی و مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی مشترک از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت مدار برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

افول ستاره عمر یک مجاهد واقعی و یک انقلابی ولایت مدار داغی بس‌سنگین و ناگوار را بر دل ایرانیان و به ویژه کرمانیان نشاند و اشک ماتم را میهمان دیدگان پر مهر و قدرشناس آنها کرد.

فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی بی شک دردی جانکاه برای همه انقلابیون و دلسوزان این نظام است که تا ابد می‌سوزد و می‌سوزاند چرا که تکرار چنین اسطوره بزرگی را به دشواری می‌توان یافت.

اهالی دیار کریمان که این روزها سوگوار و ماتم دیده از داغ فرزند خلف سرزمین خود هستند، در روز شنبه 25 دی ماه سال‌جاری ساعت ۳ بعد از ظهر با حضور در آئین ترحیم و یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصلای بزرگ امام علی (ع)،ضمن نکوداشت یاد آن مجاهد واقعی، مرهمی بر دل خانواده و فرزندان آن مرحوم خواهند بود.

در این مجال از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت مدار برای حضور در این آئین که با حضور خانواده آن مرحوم برگزار خواهد شد، دعوت می‌شود.

نظر شما