شناسهٔ خبر: 17372238 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال/ علی دایی: تصمیمات کمیته انضباطی و دپارتمان داوری عجیب است

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به آنچه آن را «تصمیمات عجیب کمیته انضباطی و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال» نامید، گفت: در فدراسیون تنها ادعای حرفه ای بودن وجود دارد و به راحتی حق تیم بدون پشتوانه نفت از بین می رود.

صاحب‌خبر -

«علی دایی» روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران، گفت: فردا نیم فصل دوم را شروع خواهیم کرد و به دنبال موفقیت هستیم.
وی با اشاره به اینکه «محمد دانشگر» مدافع تیمش در این دیدار به دلیل محرومیت حضور ندارد، گفت: دست کادر فنی نفت کمی بسته است. با این حال با وجود اینکه در ماه های اخیر همه چیز علیه ما بود، در جام حذفی درخشش خوبی داشتیم و می خواهیم در لیگ همین روند را ادامه دهیم.
سرمربی نفت تهران با اشاره به اینکه فهرست بازیکنان مورد نیاز را در اختیار مدیران باشگاه نفت قرار داده است، گفت: هنوز موفق به جذب بازیکن جدید نشده ایم و با نفراتی فعلی کار را ادامه می دهیم.
دایی در مورد برگزاری تمرین تیم استقلال در ورزشگاه تختی، اظهار داشت: تمام اتفاقاتی که برای باشگاه نفت به وجود می آید علیه ماست. طبق قرارداد بین باشگاه و مجموعه ورزشی تختی، باید زمین اصلی در اختیار تیم نفت باشد و چنانچه تیمی تمایل به تمرین دارد، باید درخواست داده و در زمین شماره دو یا سه تمرین کند.
سرمربی نفت تهران، اظهار داشت: در فوتبالی که از حرفه ای بودن صحبت می کنیم، بدون اجازه زمین اصلی را در اختیار تیم حریف قرار می دهند که این مساله قابل پذیرش نیست.
وی درباره محرومیت از حضور دیدار فردا، توضیح داد: در خصوص رای صادر شده حرف های زیادی دارم. این رای سیزدهم دی ماه صادر و بدون اینکه به باشگاه نامه ای بدهند، رسانه ای می شود. 20 دی ماه با پرداخت جریمه مالی به دنبال درخواست تجدید نظر بودیم که از آن روز تا به حال کارمند کمیته انضباطی در محل کارش حضور ندارد!
دایی با طعنه به مسئولان فدراسیون گفت که با این شرایط چگونه می خواهند خود را با فدراسیون بین المللی فوتبال مقایسه کنند.
وی افزود: وکیل من تمامی طبقات را برای پیدا کردن کارمند کمیته انضباطی پیموده است و اگر شما این کارمند را پیدا کردید به ما هم اطلاع دهید تا کارمان را پیگیری کنیم.
سرمربی نفت تهران، گفت: در رای آمده که برای جریمه نقدی می توان اعتراض کنم و حق اعتراض به محرومیت را ندارم که این با قوانین جهانی مغایرت دارد. این مساله نشان می دهد که مدیران کمیته انضباطی تنها به دنبال محروم کردن من بودند.
وی از رئیس فدراسیون فوتبال خواست تا تنها تمرکز خود را به تیم ملی معطوف نکند و عملکرد کمیته های فدراسیون را زیر نظر داشته باشد.
دایی تصریح کرد: بدون اینکه دعوت شوم تا توضیحاتی بدهم، رای صادر شد. از حق خود و تیم نفت دفاع کردم و تا هزار سال دیگر برای بیان حق سکوت نخواهم کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال نفت به عملکرد داور دیدار با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اشاره کرد و افزود: دروازه بان حریف بازیکن نفت را با خطای شدید مواجه کرد و باید اخراج می شد، اما چنین اتفاقی رخ نداد.
وی افزود: بسیار خنده دار است که با آن همه اشتباه داوری در دیدار نفت و سپاهان، رئیس دپارتمان داوری به داور مسابقه بابت عملکردش تبریک می گوید.
سرمربی نفت تهران در خصوص اعتراض به گزارشی که برای کمیته انضباطی ارسال شد تا وی محروم شود، گفت: به نظرم آنها بازی دیگری را تماشا کرده اند یا به گزارش داور دیگری استناد کرده اند که من را محروم کرده اند.
وی افزود: به خاطر تاخیر در ادامه بازی، تیم نفت 100 میلیون ریال جریمه شد، در حالی که ناظر مسابقه شاهد است که به وی اعلام کردم نمی خواهیم زمین را ترک کرده و بازی را ادامه می دهیم.
سرمربی نفت تهران، تصریح کرد: برایم عجیب است که ناظر بازی در گزارش خود آورده که محمدی از نفت تهران موجب جنجال شده است. در حالی که نفت بازیکنی با نام خانوادگی محمدی ندارد. در نظر بگیرد با نظرات اینگونه افراد که بر فوتبال ایران نظارت دارند، فوتبال کشورمان چه حال و روزی خواهد داشت.
وی در پایان گفت: خدا را شکر با این هجمه سنگین علیه نفت تهران به دیدار پایانی جام حذفی راه پیدا کردیم.
تیم های نفت و استقلال تهران از ساعت 16 و 35 دقیقه فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می روند.
در حال حاضر نفت تهران با 23 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و استقلال با 22 امتیاز، هفتم است.
ورزشی**3783**9029**
خبرنگار: مهدی موذن انتشاردهنده:\لی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما