شناسهٔ خبر: 17371303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کجای دنیا زمین اختصاصی تیم میزبان را به حریف می‌دهند؟

دایی: فقط دنبال محرومیت دایی مقابل استقلال بودند/ برای تاج متاسفم، ریاست فقط پشت میز نشستن نیست!

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: متاسفانه برخی از بازیکنان مورد نظرمان به تیم‌های دیگر رفتند. ما بی‌سر و صدا به دنبال انجام کارها هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم آنلاین» ایسنا نوشت: علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: فردا اولین بازی نیم فصل دوم خود را برگزار می کنیم. متاسفانه تعدادی مصدوم داریم. از طرفی کمیته انضباطی هم دانشگر را محروم کرده است و دست و بالمان کمی بسته است.

او افزود: ما در بازی برابر سپاهان نشان دادیم که می توانیم ببریم. در این مدت همه چیز علیه ما بود ولی ما آماده‌ایم سه امتیاز را بدست آوریم.

سرمربی نفت درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: به دنبال چند بازیکن هستیم ولی لیست خروجی نداریم. متاسفانه برخی از بازیکنان مورد نظرمان به تیم های دیگر رفتند. ما بی سر و صدا به دنبال انجام کارها هستیم.

او درباره تمرین استقلالی ها در تختی گفت: همانطور که گفتم همه اتفاقات اخیرعلیه ما بوده است. شما قرارداد نفت و با تختی را ببینید. آنجا نوشته که زمین تختی برای بازی های لیگ، حذفی و آسیایی نفت تهران آماده کنند. اگر هم زمین تمرین بخواهیم، زمین شماره ۳ و ۴ را به ما می دهند. نمی دانم چه جوری زمین اختصاصی ما را به حریفمان می دهند. شما اصلا چنین چیزی را در دنیا دیده‌اید؟ در لیگ اروپا یک جلسه حق تمرین برای حریف هست ولی در لیگ ها این اتفاق رخ نمی دهد. من برای مسئولان تختی متاسفم که با این کارشان، میزبانی ما را زیر سوال بردند. از بازی با استقلال تا الان همه چیز علیه ما بوده است.

دایی درباره غیبتش در بازی فردا، عنوان کرد: خیلی حرف‌ها باید گفته شود. آقایان این رای را سیزدهم داده‌اند ولی آن را به باشگاه ما ابلاغ نکردند. نوزدهم کارمند باشگاه می‌آید و حکم را می‌گیرد. یکی از این آقایان از بیستم در سرکارشان نیستند بعد خودشان را با فیفا مقایسه می‌کنند. هنوز جایگزینی پیدا نشده است. امروز وکیل من آمده و طبقات فدراسیون را گشته و آخرش در آنجا به او گفته‌اند باید ۲۰۰ هزار تومان پول بدهیم. فدراسیون بدون این ۲۰۰ تومان‌ها نمی‌تواند به بقایش ادامه دهد و این در حالی است که شکایت ما مالی نبود.

سرمربی نفت تهران تاکید کرد: اگر شما افراد کمیته انضباطی را دیدید، به من خبر دهید خودم را برسانم. در این حکم خیلی چیزهای عجیب هست. در رای گفته‌اند من به بخش محرومیت نمی‌توانم اعتراض کنم ولی به بخش مالی آن می‌توانم اعتراض کنم. نمی‌شود که، رای یا قابل اعتراض است یا نیست. آقایان قوانین مملکت را زیر سوال برده‌اند. به دنبال محروم کردن علی دایی بودند. چرا به باشگاه نامه رسمی بعد از محرومیت من ندادید؟ من برای تاج متاسفم. ریاست فقط پشت میز نشستن نیست. شما باید کار بقیه را زیر نظر بگیرید. مگر می‌شود ما افراد کمیته انضباطی را ما پیدا نکنیم؟ بدون حضور من رای هم صادر می‌شود. نمی‌دانم، شاید آگهی در روزنامه داده اند تا مرا پیدا کنند.

او ادامه داد: فقط دنبال این بودند مرا محروم کنند، چرا؟ چون از حق دفاع کردم. ۱۰۰۰ سال دیگر هم نمی‌توانید مرا خاموش کنید. تا آخر عمرم ایستاده‌ام. چگونه می‌شود که بنیادی‌فر به آن راحتی بازیکن مرا اخراج می‌کند؟ خدا را شکر می‌کنم که داوران همگی گفتند اخراج بازیکن من اشتباه بوده است. کمیته داوران یک سمت قضیه را می‌بیند. بروید از کسانی که داوری را بلد هستند بپرسید که گلر حریف به خاطر شدت ضربه‌اش باید اخراج می‌شده است. بازیکن من تا دیروز فیزیوتراپی می‌کرده است. خنده‌دار است که کامرانی‌فر پیام تبریک می‌فرستد. آقای کامرانی‌فر هنوز عید نشده که تبریک می‌گویید. او به من زنگ زده بود و از من تشکر کرد که چقدر سکوت کرده‌ام ولی الان اینگونه نیست. شما رای را ببینید. شاید برخی‌ها بازی دیگری را نگاه کرده‌اند و گزارش کس دیگری را دیده‌اند. محمدی کیست که بر اساس گزارشی مربوط به آن، مرا محروم کرده‌اند؟

علی دایی در ادامه گفت: آقای سخندان حی و حاضر است. از او بپرسید. او به من گفت، آیا می‌خواهی تیم را بکشید بیرون؟ به او گفتم به هیچ عنوان. چون من تیمم برنده بازی است. من به کمک داور بازی گفتم که تیمم بازی را ادامه می‌دهد. چرا گزارش را نمی‌دهید؟ این نشان می‌دهد که دوست داشتند مرا محروم کنند و بعد هم پیدایشان نمی‌شود. آقای کامرانی‌فر چرا دلیل تبریکت را نمیگویی؟ دفاع از اشتباه، خودش اشتباه است. همین می‌شود که بغیر از چند نفر همگی اشتباه می‌کنیم و الکی دفاع می‌کنیم. اگر پنالتی بود، من فوتبال را کنار می‌گذارم. کارشناس داوری می‌گوید به نظرم پنالتی بود. کدام نظر؟ یا بود یا نبود. نظر یعنی چه؟ مگر قاعده وجود ندارد؟ شاهکار داوری هم در برنامه نود بود. فردی برای تبلیغ شورای شهر آمده بود آنجا. آنجا می‌گوید توپ دادن داور به بازیکن حریف، امری طبیعی است. مگر می‌شود چنین چیزی؟ قانون چه می‌گوید؟ متاسفانه ما فقط سر مردم را شیره می‌مالیم و این مسائل را عنوان می‌کنیم. من همیشه از حقم دفاع می کنم. چرا داد نزنم؟

او ادامه داد: کجای تیم من محمدی وجود دارد؟ جای بوعذار نوشته‌اند محمدی. کجای اسم این دو شبیه هم هستند؟ اصلا تیم من محمد ندارد. بوعذار و محمدی حتی یک حرف شبیه هم ندارند. من به این چیزا اعتراض دارم. شما جای من بودید چه می‌کردید وقتی سر تیمتان را می‌برند؟ همین کار را می‌خواستند بکنند. سخندان از من پرسید، به او گفتم که تیم را بیرون نمی‌کشم. می‌خواستند مرا محروم کنند و برایش یک سوال هم طرح کرده‌اند. تاج باید به کمیته‌ها نگاه کند. ببینید کمیته انضباطی چقدر وقت می‌گذارد؟ ما از بیستم پیگیر هستیم. کسی را پیدا نکردیم. من دوشنبه ساعت ۱۶ فدراسیون بودم. حالا اینکه شما می‌گویید اینها ۱۵ می‌آیند و ۱۶ می‌روند را نمی‌دانم. ضمن اینکه من در جام حذفی محروم شده‌ام چرا در لیگ اعمال می‌شود؟ چرا؟ چون با استقلال بازی داریم؟ حالا اینکه از سخندان چیزی نپرسیده‌اند را نمی‌دانم ولی می‌گویم که می‌خواستند دایی را محروم کنند. مگر کم حق را ناحق کرده‌اند؟ بنیادی‌فر کار خودش را کرد و داور به ما رحم کرد که پنالتی بیرون رفت. اگر این کار صورت نمی گرفت، سپاهان و تراکتور فینالیست شده بودند. این بازی و بازی با استقلال خدا به ما رحم کرد. استغفرالله خدا یک وقت حوصلش سر می‌رود و می‌گوید اینقدر دنبال کار تو بودم.

دایی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مربی استقلال در بازی استقلال و نفت گفت: مثل اینکه ما هم باید دزدکی کار کنیم و از حقمان دفاع نکنیم.

نظر شما