شناسهٔ خبر: 17370805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در پیام های جداگانه؛

نهاوندیان و امیری درگذشت عزیزالله اسماعیلی را تسلیت گفتند

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری و معاون پارلمانی رییس جمهوری در پیام های جداگانه، درگذشت عزیزالله اسماعیلی پدر محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری و پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام تسلیت محمد نهاوندیان به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جناب آقای دکتر محسن اسماعیلی عضو محترم شورای نگهبان و مجلس خبرگان
جناب آقای پرویز اسماعیلی معاون محترم ارتباطات دفتر ریاست جمهوری
خبر درگذشت شخصیت صبور و با ایمان، مرحوم عزیزالله اسماعیلی که عمر پربرکت خود را در خدمت به جامعه و تربیت فرزندان مؤمن و ایثارگر سپری کرد، موجب تأثر گردید.
فقدان پدر را به شما عزیزان، خانواده و وابستگان محترم تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم علو درجات و برای شما مزید توفیق خدمت و برای بازماندگان صبر و سلامت، مسألت دارم.

*پیام تسلیت معاون پارلمانی رئیس جمهوری
«حسینعلی امیری» معاون امور مجلس رئیس جمهوری نیز در پیام های جداگانه درگذشت «حاج عزیزالله اسماعیلی» را به اخوان اسماعیلی و سایر بازماندگان وی تسلیت گفت.
امیری در پیام های تسلیت خود خطاب به «محسن اسماعیلی» نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و عضو حقوقدان شورای نگهبان و «پرویز اسماعیلی» معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان وی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرده است.
آن مرحوم صبح امروز - چهارشنبه - در بیمارستان بر اثر بیماری درگذشت.
به گزارش ایرنا مراسم تشییع پیکر مرحوم عزیزالله اسماعیلی ساعت 9 صبح فردا - پنج شنبه 23 دیماه - از مسجد شهید بهشتی بزرگراه شهید محلاتی ، خیابان نبرد شمالی برگزار می شود.
سیام ** 9314**3070**1449
تنظیم: داود توسلی**انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما