شناسهٔ خبر: 17370372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نمایندگان مردم استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، در پیام های جداگانه، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت گفتند

در بخشی از پیام علی اکبری، علی قربانی، عبدالرضا عزیزی، هادی قوامی و هادی شوشتری آمده است:

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، خبر ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشمند بزرگ، عالم عالیقدر، مبارز نستوه و یار دیرین حضرت امام خمینی ( ره) و رهبری معظم انقلاب که عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام تر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد، مایه تاسف،تاثر و تالم عمیق شد.

این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و تعمیق انقلاب، تلاشی وافر داشتند. تاریخ معاصر ایران و جهان، نقش و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی را همواره به یاد خواهد داشت. بی تردید مصیبت درگذشت آن مجاهد خستگی ناپذیر، ثلمه ای است که تنها فضل و رحمت واسعه الهی می تواند آن را جبران کند.

رحلت آن مرحوم مغفور را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ، بیت آن مرحوم و عموم ارادتمندان به ایشان و به همه ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض نموده برای ایشان مغفرت و رحمت الهی و برای، بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.

 

نظر شما