شناسهٔ خبر: 17369858 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

معاون استاندار گیلان:

تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد وحدت شد

گروه اجتماعی: احمدی پور حضور مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی را نشان دهنده اعتقاد آنها به مسئولان خدوم نظام دانست و گفت: تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد وحدت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمد احمدی پور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان امروز، 22 دی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به نقش او در ادوار مختلف، افزود: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای همه مردم و نظام، یک ضایعه و فقدان بزرگ بود؛ هرچند برخی شخصیت ها در عرصه های مختلف انقلاب چه در پیروزی انقلاب، دوره جنگ، زمان سازندگی و نیز در بخش های دیگر، خدمات بسیاری انجام داده اند، اما نسبت به ایشان، غفلت هایی شده است.

وی یکی از ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی را ایده پردازی و به دنبال تفکر نو بودن در بخش های مختلف عنوان و بیان کرد: رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، همواره ایده ها و درهای جدیدی را برای پیشرفت و توسعه کشور باز می کرد که ادامه هر نظام، به ایده پردازی شخصیت های مهم بر می گردد.

احمدی پور تصریح کرد: مرد بزرگی از بین ما رفت و این مهم نیز در پیام مقام معظم رهبری و حضور خودجوش مردمی تجلی یافت.

وی حضور مردم را نشان دهنده اعتقاد آنها به مسئولان خدوم نظام دانست و گفت: تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد وحدت شد؛ چراکه تمامی اقشار مردم در این مراسم حضور داشتند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: هر قشری از جامعه به نحوی به آیت الله هاشمی رفسنجانی علاقمند بود و اگر خواسته باشیم از چند متفکر بزرگ نام ببریم، یکی از این افراد، به طور قطع، آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

احمدی پور ادامه داد: پیام تسلیت و نیز حضور مقام معظم رهبری در مراسم تشییع، به همگان نشان داد که با این واقعه چگونه برخورد کنند و هیچ کس حتی خانواده ایشان، اجازه ندادند که زمینه سوء استفاده دشمن فراهم شود.

وی متذکر شد: به همین مناسبت، مراسمی از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان فردا، 23 دی در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار می شود.

نظر شما