شناسهٔ خبر: 17366280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

پیام تسلیت اتحادیه تشکل‌های قرآنی در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از«اتقان نیوز»، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال ناگهانی و ناگوار مجاهد نستوه یار صدیق امام و رهبری حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، عالم مجاهد و مفسر قرآن کریم حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موجب تأثر و تألم ملت ایران و جامعه اسلامی گردید.
خدمات ارزنده ایشان در طول دوران مبارزه و پس از انقلاب از خاطره‌ها محو نخواهد شد. ایشان در خط مقدم مبارزه با رژیم ستم شاهی طاغوت و یاور بنیانگذار کبیر انقلاب در روزهای دشوار پیروزی انقلاب اسلامی از مبارزان اصلی انقلاب اسلامی و یار دیرین امام راحل و رهبری معظم انقلاب بودند که در مبارزه علیه استبداد و استکباراز هیچ تلاشی فروگذار نکردند.
آیت الله رفسنجانی، به تعبیر رهبر معظم انقااب اسلامی، قریب به 60 سال در جبهه‌های مقاومت و مبارزه با ظلم، استکبار و استبداد جهانی مبازه می‌کردند و به واقع از ستون‌های انقلاب اسلامی بودند و با استعانت ز آموزه‌های امام راحل تا آخرین نفس در کنار ولایت ماندند.
قطعاً کتاب تفسیر راهنمای ایشان که نمایانگر علاقه مندی ایشان به مسائل و آموزه‌های قرآنی است برای آن بزرگوار باقیات و صالحات خواهد بود.
اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، به نمایندگی از موسسات قرآنی مردم نهاد و جامعه قرآنی ایران اسلامی، با اندوه فراوان، درگذشت این عالم مجاهد را رهبری معظم انقلاب، مردم شریف ایران و خانواده معزز هاشمی رفسنجانی، تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان و رحیم علو درجات را برای این عالم برجسته مسألت می‌نماییم.

نظر شما