شناسهٔ خبر: 17359829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

جدال حساس ارومیه و سایپا برای جایگاه سوم لیگ برتر والیبال

صاحب‌خبر -
 

مهم ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر والیبال میان شهرداری ارومیه و ساپیا تهران برگزار می‌شود.
هفته هفدهم لیگ برتر والیبال امروز در حالی براساس اعلام قبلی قرار است با شش دیدار پیگیری شود که تیم هاوش گنبد در اقدامی اعتراضی از ادامه رقابت ها کناره گیری کرده و رفت و بازگشت تیم پارسه تهران از این رقابت ها هم مشکلاتی از جمله عقد قرارداد سرمربی و پنج بازیکن تیم پارسه با تیم های دیگر را بوجود آورده است.
در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال امروز در مهم ترین دیدار شهرداری ارومیه در خانه خود پذیرای سایپا است.
شهرداری ارومیه با ۳۰ و سایپا با ۲۸ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار دارند. ارومیه بدون تراویسا تلاش می‌کند با برتری برابر سایپا رده سوم خود را حفظ کند.
تیم سایپا هم که در اکثر هفته‌ها در رده سوم رده بندی قرار داشت می‌خواهد با شکست ارومیه‌ای ها در خانه خود این رده را پس بگیرد. پارسه تهران هم که ۲۴ ساعت از لیگ کنارگذاشته شد اما با تصمیم فدراسیون به لیگ برگشت در خانه والیبال تهران و از ساعت ۱۵ با کاله مازندران دیدار می‌کند.
کاله با پیروزی در بازی عقب افتاده خود با شهرداری تبریز موفق شد به رده نهم جدول صعود کند و جای صالحین را در این رده بگیرد تا به صعود به پلی‌آف امیدوار باشد.
هاوش گنبد قعر نشین لیگ برتر درخانه خود به مصاف صالحین ورامین می‌رود. صالحین ورامین فرهاد نفرزاده را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده اما در صورت بازگشت پارسه به لیگ این مربی نمی‌تواند در این تیم فعالیت کند و باید به تیم خود برگردد.
این بازی از ساعت ۱۶ در سالن المپیک گنبد برگزار می‌شود و تیم میزبان هم که با تغییر سرمربی خود و آمدن محمدی راد بازی‌های بهتری ارائه داده است تلاش می‌کند از قعر جدول فاصله بگیرد.
پیکان در خانه والیبال رودر روی شاگردان عادل بناکار در شهرداری تبریز قرار می‌گیرد. شاگردان بناکار می‌خواهند در هفته های باقی مانده لیگ رده هشتم خود را حفظ کنند و به پلی‌آف برسند.
در آخرین بازی هفته هم تیم بانک سرمایه از ساعت ۱۷:۳۰ دریزد به مصاف خاتم اردکان می‌رود. بانکی‌ها به همراه پیکان صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کرده اند و از این پس برای کسب رده نخست جدول تلاش می‌کنند. بانک سرمایه با ۳۸ امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده پیکان در صدرجدول رده بندی لیگ است.
پبروزی کاله در دیدار معوقه
همچنین دیدار معوقه لیگ برتر والیبال با برتری کاله همراه شد.
در این بازی شاگردان بهروز عطایی در سه ست پیاپی موفق به کسب پیروزی شدند.کاله با برتری در این دیدار با ۶ برد ۱۹ امتیازی شد.این دیدار به دلیل قطع برق سالن پیامبر اعظم مازندران به تعویق افتاده بود.
برنامه بازی های امروز:
پارسه تهران – کاله مازندران ساعت ۱۵ خانه والیبال
شهرداری ارومیه – سایپا ساعت ۱۶ سالن غدیر ارومیه
هاوش گنبد – صالحین ورامین ساعت ۱۶ سالن المپیک گنبد
عمران ساری – شهرداری اراک ساعت ۱۶ سالن حسینی ساری
پیکان تهران – شهرداری تبریز ساعت ۱۷ خانه والیبال
خاتم اردکان – بانک سرمایه ساعت ۱۷:۳۰ سالن آیت‌الله خاتمی یزد
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته شانزدهم:
۱- پیکان تهران ۳۹ امتیاز۲- بانک سرمایه ۳۸ امتیاز
۳- شهرداری ارومیه ۳۰ امتیاز۴- ساپیا تهران ۲۸ امتیاز
۵- پارسه تهران ۲۶ امتیاز۶- عمران ساری ۲۰ امتیاز
۷- خاتم اردکان ۲۰ امتیاز۸- شهرداری تبریز ۲۰ امتیاز
۹- کاله مازندران ۱۹ امتیاز۱۰- صالحین ورامین ۱۷ امتیاز
۱۱- شهرداری اراک ۱۵ امتیاز
۱۲- هاوش گنبد ۱۰ امتیاز

نظر شما