شناسهٔ خبر: 17356896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خراسان شمالی برگزار می‌شود

R41359/P1357/S6,55/CT1

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مراسم ارتحال این یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سراسر شهرستان‌های خراسان شمالی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مقرر شده است چهارشنبه و پنجشنبه ( 22 و 23 دی‌ماه) در سراسر استان خراسان شمالی مراسم ویژه ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شود.

سالاری افزود: مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی از ساعت 10 تا 12 ظهر روز چهارشنبه در محل مسجد انقلاب برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم مشابهی در شهرستان اسفراین در ساعت 10 تا 12 ظهر روز چهارشنبه در مسجد اعظم امام خمینی (ره) و در شهرستان شیروان نیز در همین ساعت و همین روز در محل مسجد جامع برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان مانه وسملقان نیز در روز پنج‌شنبه ساعت 9 و 30 دقیقه تا 11 و 30 دقیقه در مسجد پنج‌تن آل عبا شهر آشخانه برگزار می‌شود.

سالاری اظهار داشت: در شهرستان فاروج مراسمی با حضور مردم این شهرستان از ساعت 10 تا 12 روز پنج‌شنبه در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: در شهرستان راز و جرگلان نیز مراسمی در روز چهارشنبه و از ساعت 10 تا 12 در مسجد جامع راز و در شهرستان جاجرم نیز در همین ساعت مراسمی در مسجد صاحب‌الزمان شهر جاجرم برگزار می‌شود.

سالاری تصریح کرد: در شهرستان گرمه نیز پس از نماز مغرب و عشا امروز در مسجد جامع این شهر مراسم ویژه ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما