شناسهٔ خبر: 17177297 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ استقلال در ساحل آرامش افتخاري

سيدرضا افتخاري مديرعامل استقلال از زماني که به اين باشگاه آمده کمتر وارد مباحث حاشيه‌اي شده است و سعي کرده تعادل را در همه موضع‌گيري‌هايش رعايت کند.

صاحب‌خبر -

 


سيدرضا افتخاري مديرعامل استقلال از زماني که به اين باشگاه آمده کمتر وارد مباحث حاشيه‌اي شده است و سعي کرده تعادل را در همه موضع‌گيري‌هايش رعايت کند.

در اوج درگيري‌هاي چند روز اخير که بين منصوريان و کادر فني از يک طرف و مهدي رحمتي از طرف ديگر به وجود آمد باز هم افتخاري سکوت کرد. حتي زماني که منصوريان رسما اعلام کرد که رضايت‌نامه سيدمهدي رحمتي آماده است عکس‌‌العملي از مديرعامل استقلال نديديم. روز چهارشنبه (ديروز) قرار بود در نشستي بين هيات مديره، کادر فني و بزرگان کميته فني تکليف خروجي‌ها و ورودي‌هاي استقلال مشخص شود اما عليرغم هم پيش‌بيني‌ها بعد از جلسه هيچ اتفاقي نيفتاد و تنها سيدرضا افتخاري اعلام کرد که هنوز چيزي مشخص نشده و تا شنبه مسائل مشخص خواهد شد. مسائل باشگاه استقلال عمدتا روي دو سه بازيکن خاص است که اولي رحمتي است. رحمتي گويا با سفارش خود آقاي افتخاري قرار است در استقلال بماند و خود سيدمهدي هم ابراز علاقه‌مندي کرده است تا بماند. رحمتي مي‌داند که اگر در استقلال نماند خيلي زود از کيوسک‌ها جمع مي‌شود و اگر در بهترين تيم‌هاي ليگ بهترين بازي‌ها را هم انجام دهد کمتر روي جلد مي‌آيد و در صورتي روي جلد خواهد ماند که در استقلال بماند. بازيکني مثل رحمتي در اين اوضاع و احوال نه نياز مادي دارد و نه مي‌خواهد به شهرت برسد. او همه اين مراحل را تا آخر خط رفته است. حالا زماني است که رحمتي نياز به توجه و احترام دارد. هيچ‌جا مثل استقلال نمي‌تواند جايگاه رحمتي را در آن بالا بالاها نگه دارد. اشتباهي که هفته گذشته منجر به نيمکت‌نشيني رحمتي در بازي استقلال با سپاهان شد از جانب خود رحمتي بود. اشتباه بزرگ‌تر رحمتي جايي بود که طاقت نيمکت‌نشيني نداشت و بعد از بازي با سپاهان تقاضاي رضايت‌نامه کرد. منصوريان هم در همان حالت احساسي خيلي رک و پوست کنده جواب رحمتي را داد و گفت: رضايت‌نامه رحمتي آماده است. چيزي که اصلا انتظارش را رحمتي و خيلي‌ها نداشتند. ديروز بعد از جلسه باشگاه استقلال انتظار اين بود که رحمتي و بختيار و يکي دو بازيکن ديگر رسما از استقلال جدايي‌شان اعلام شود ولي صحبت‌هاي آرام‌بخش سيدرضا افتخاري معادلات را به هم ريخت. تا شنبه صبر مي‌کنيم. اين يعني اين که رحمتي و منصوريان به زودي دور يک ميز مي‌نشينند و کدورت‌ها را فراموش مي‌کنند و براي نيم فصل دوم هم قسم مي‌شوند! بعد هم احتمالا شيطنت رسانه‌اي عامل اصلي اين اتفاقات اخير استقلال مي‌شود. منتظر بايد ماند و ديد که آيا استقلال نيم فصل دوم را به سلامت ادامه مي‌دهد و يا بار ديگر وارد چالش مي‌شود. اميدواريم باشگاه بزرگي مثل استقلال همواره در آرامش باشد. سئوال آخر: آيا رحمتي و منصوريان مي‌مانند و دستياران منصوريان قرباني مي‌شوند يا همه چيزي به خوبي و خوشي تمام مي‌شود؟ تا شنبه صبر مي‌کنيم.

نظر شما