شناسهٔ خبر: 17157767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پژوهشگر مسائل دینی

بصیرت انقلاب را در برابر دشمنان بیمه می کند

اردبیل - ایرنا - پژوهشگر امور دینی و امام جمعه سابق شهرستان دماوند گفت: امروز بصیرت مردم و عالمان دینی که وظیفه روشنگری را در جامعه بر عهده دارند انقلاب را در برابر بدخواهان حفظ و صیانت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد علاالدینی چهارشنبه شب در همایش فصلی روحانیان استان اردبیل به مناسبت نهم دی افزود : بصیرت بخشی به مردم در آینده و به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به عنوان یک عرصه حساس در سرنوشت کشورمان بیش از پیش ضرورت دارد تا مردم سره را از ناسره تشخیص داده و فردی لایق از همه جهات بر سر کار آورند.
وی تاکید کرد که دشمن شناسی را به ویژه در فضای امروزی که شیوه جنگ و آسیب زنی دشمن دگرگون شده دارای اهمیت فراوان دانست.
او بیان کرد: شاید اکثر ما روحانیان اکنون مهم ترین نگرانی و دغدغه جامعه امروزی را فشار اقتصادی بدانیم و هرچند این گفته بیجا نیست اما رسول گرامی اسلامی (ص) می فرمود همواره هراس من از بی تدبیری می باشد.
حجت الاسلام علاالدینی با بیان اینکه دشمنان در بیان آشوب های منطقه ای و بین المللی دارای وحدت رویه می باشند افزود : آنها در حالی آشوب ها و بعضی اعتراض ها در مقابل حکومت اسلامی را آزادی خواهی تعبیر می کنند که از تظاهرات گسترده مردم آمریکا در اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور به عنوان آشوب طلبی و هرج و مرج طلبی عده ای افراد یاد می نمایند.
او بیان کرد : دشمنان انقلاب اسلامی ایران از شیوه های جنگ سخت و حتی نرم نتیجه نگرفته اند و اکنون به واسطه نفوذ قصد ضربه زدن را دارند.
وی افزود : نفوذ یعنی اینکه دشمنان یک مشکل موجود در جامعه ایران را مطرح و آن را خیلی بزرگ نمایی می کنند و بعد برای آن راه حل هایی را مبنی بر روی کار آوردن افراد مد نظر خودشان پیشنهاد می کنند.
در این همایش که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و جمع زیادی از روحانیان این استان حضور داشتند.
خبرنگار: مسعود وسیله ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6019/6016

انتهای پیام /*

نظر شما