شناسهٔ خبر: 17074198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از مدال آوران المپیک وپارالمپیک ریو در استانداری تهران

مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان استان تهران در بازیهای المپیک و پارالمپیک 2016 در محل استانداری تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، استانداری تهران براساس وعده ای که پیش از این داده بود عصر امروز میزبان مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان بازیهای المپیک و پارالمپیک 2016 بود.
در این مراسم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، حسین هاشمی استاندار استان تهران، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان و مدیران دیگر ورزشی و قهرمانان و مدال آوران این استان حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم که در سالنی بسیار کوچک برگزار شد رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تنها یک مدال در المپیک زیبنده استان تهران نیست. 
وی افزود:امیدوارم بتوانیم با دید 30 درصدی در کسب سهمیه و کسب مدال پاسخگو باشیم و از وزیر ورزش و جوانان خواهش می‌کنم با همین نگاه ویژه و البته حمایتهای استانداری تهران به ورزش تهران کمک کنند تا بخشی از عقب ماندگی جبران شود.
در ادامه حسین هاشمی استاندار تهران با بیان اینکه ظزفیت استان تهران بسیار بالاست گفت: بسیاری از قهرمانان ما با کمترین امکانات از مناطق محروم با ایجاد فضا به موفقیت ها و مدالهای فراوانی دست پیدا کردند. 
وی افزود:با تجربه ورزشی که در سلطانی فر می‌بینم مطمئنم وی موفق می شود. 
هاشمی تصریح کرد: وقتی مردم ما این قدر به موفقیت در ورزش علاقه دارند و با یک پیروزی تا این حد شاد می شوند باید قدر این سرمایه را دانست.
در ادامه وزیر ورزش و جوانان نیز ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی برای کسب مدال در رشته های پایه و مدال آور ،ایران در دوره بعدی بهترین نتیجه تاریخ المپیک را بگیرد.
وی افزود: اقدامات لازم برای کسب مدال های رنگارنگ و بیشتر را از مدتی پیش آغاز کردیم و کمیته های تخصصی المپیک 2020 درحال انجام وظایفشان با دقت و هدف گذاری صحیح هستند.

در این مراسم ابتدا از اقدام شایسته سارا خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایرانی در مسابقات جایزه بزرگ جهانی تجلیل شد. 
در ادامه از حسن رحیمی دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک ریو(پاداش به اندازه مدال طلا)، صادق بیگدلی و داود علیپوریان دارنده مدال طلای والیبال نشسته پارالمپیک ریو، ابراهیم رنجبر دارنده دو مدال نقره و برنز تیروکمان پارالمپیک ریو، علی صادق زاده وزنه بردار برنزی پارالمپیک و جاوید احسانی شکیب دوومیدانی کار برنزی پارالمپیک، تجلیل شد.
همچنین از هرمز رادصادقی نیا مربی تیم دوومیدانی در پارالمپیک، رضا آستراکی مربی وزنه برداری در پارالمپیک، بهمن تاروردی و محمد صفری مربیان والیبال نشسته در پارالمپیک به همراه علیرضا فغانی داور دیدار نهایی المپیک ریو تجلیل شدند. 
استاندارتهران در مراسم بدرقه ورزشکاران استان تهران اعزامی به المپیک و پاراالمپیک 2016 از اهدای پاداش های ویژه به مدال آوران خبر داده بود که براساس آن، به مدال آوران طلایی بازیهای المپیک و پاراالمپیک ریو، زمینی به قیمت حداقل75 میلیون تومان، به مدال آوران نقره، زمینی به قیمت 50 میلیون تومان و به مدال آوران برنز، زمینی به قیمت حداقل 30 میلیون تومان اهدا و برای مربیان مدال آوران تهران نیز تا سقف 20 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شد.

نظر شما