شناسهٔ خبر: 17064939 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نخستین نشست آسیب شناسی برگزار می‌شود

نخستین نشست آسیب شناسی تیم‌های ملی شرکت کننده در پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک ریو 2016 برپا می شود.

صاحب‌خبر -
نخستین نشست آسیب شناسی برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، جلسات کارشناسی و آسیب شناسی پارالمپیک ریو دوشنبه 6 دی برگزار می شود. 
نشست های کارشناسی در رشته‌های ورزشی نابینایان شامل فوتبال پنج نفره، جودو، دوومیدانی و در بخش تیم‌های ورزشی معلولان و جانبازان در رشته های دو ومیدانی، وزنه برداری، بسکتبال با ویلچر، تیر اندازی، تیر اندازی با کمان و والیبال نشسته بانوان و آقایان به ترتیب از ساعت 7 صبح شروع می شود و تا ساعت بیست 6 دی ادامه دارد. 
بهروز برجسته معاون ورزشی و قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک درباره برپایی جلسات آسیب شناسی رشته های ورزشی شرکت کننده در پارالمپیک ریو گفت:کمیته ملی پارالمپیک همواره پس از برگزاری مسابقات پارالمپیک و پارآسیایی جلسات کارشناسی را برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: دراین چارچوب بررسی های فنی و ورزشی انجام می شود و در جلسات آسیب شناسی که با حضور روسای انجمن های ورزشی، مربیان تیم های ملی و کارشناسان ورزشی برگزار می شود، شاخص های مورد نظر به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.
معاون فنی کمیته افزود: با جمع بندی نظرات کارشناسی در خصوص استفاده از تجارب مسابقات گذشته، با شناسایی نقاط قوت و تقویت آنها و برجسته کردن نقاط ضعف و حذف و جایگزینی آن؛ برنامه ریزی در خصوص آماده سازی تیم های ملی برای حضور در بازی های پار آسییایی انجام خواهد گرفت. 
کاروان تیم های ملی معلولان، جانبازان و نابینایان کشورمان در پانزدهمین دوره مسابقات پارالمپیک ریو 2016 با کسب 24 مدال، 8 مدال طلا، 9 مدال نقره و 7 برنز در جایگاه پانزدهم پارالمپیک قرار گرفت.

نظر شما