شناسهٔ خبر: 1704894 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حدادعادل در جمع خبرنگاران:

اصولگرایان برای نظر جامعتین و آیت‌الله مصباح یزدی احترام خاصی قائل هستند

خبرگزاری تسنیم: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: زود است درباره لیست واحد صحبت کنیم. فاصله تا انتخابات زیاد است و صحبت درباره فهرست واحد کمی شتاب‌زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون اصولگریان مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش همگرایی اصولگرایان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری این همایش می‌تواند مقدمه خوبی برای رسیدن به وحدت برای اصولگرایان باشد، گفت: امیدوار هستیم راه و روش رسیدن به وحدت را با مشورت و همگرایی دریابیم.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه ممکن است شما برای انتخابات مجلس به وحدت برسید در حالی که در انتخابات ریاست جمهوری نتوانستید به این هدف خود دست یابید، گفت: به هر حال این 2 انتخابات متفاوت هستند. در انتخابات ریاست جمهوری یک نفر انتخاب می‌شود اما در انتخابات مجلس چون تعداد نامزدها بیشتر است، زمینه برای وحدت نیز بیشتر فراهم است.

حدادعادل با اظهار امیدواری برای رسیدن به وحدت برای انتخابات مجلس گفت: امیدواریم همانگونه که در دوره‌های گذشته اصولگرایان به وحدت رسیدند برای انتخابات مجلس نیز به وحدت برسند.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوالی درباره ارائه لیست واحد از سوی اصولگرایان برای انتخابات مجلس گفت: فعلا زود است در این باره صحبت کنیم البته این کمال مطلوب است ولی با توجه به فاصله زیادی که تا انتخابات داریم، صحبت از فهرست واحد کمی شتاب‌زده است و باید سازوکارهای رسیدن به وحدت را مدنظر قرار دهیم.

وی در خصوص تحرکات اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس نیز گفت: از نظر ما کسانی که در فتنه 88 فعال بودند، خط قرمز هستند، اما همه کسانی که اصول انقلاب را قبول دارند و به قانون پایبندند، می‌توانند در این انتخابات شرکت و رقابت کنند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: حضور گروه‌ها و طیف‌های مختلف اصولگرا در همایش امروز نشان داد که ما باید به آینده خوشبین باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که می‌گفت چرا اصولگرایان به انتخابات زودهنگام دامن می‌زنند، گفت: این همایش، انتخاباتی نبود و اینکه برخی خبرنگاران سوالات انتخاباتی می‌کنند، دلیل بر انتخاباتی بودن این همایش نیست؛ امروز ما جشن غدیر برگزار کردیم و دور هم جمع شدیم تا از نقطه نظرات حضرت آیت‌الله مصباح بهره‌مند شویم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اصولگرایان به نظر جامعتین و آیت الله مصباح یزدی احترام خاصی قائل هستند، تأکید کرد: ما برای وحدت در جبهه اصولگرایی مصمم هستیم و امیدواریم وحدت شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما