شناسهٔ خبر: 16901878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مشاور معاون رئیس جمهوری: توسعه چاراویماق به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مورد توجه دولت است

نصر: مشاور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت به توسعه همه جانبه چاراویماق به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی توجه ویژه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر از ایرنا، علی کریمی روزسه شنبه در دیدار با فرماندار چاراویماق با تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید در بحث حمایت و توجه ویژه به مناطق کمتر توسعه یافته کشور، ابراز امیدواری کرد: در جلسات آینده که با حضور وزیران و معاونان ریاست محترم جمهوری برگزار می شود مشکلات چاراویماق بررسی شود.
وی بالا بردن هر چه بیشتر سطح توان اقتصادی روستائیان کشور را جزو امور مهمی عنوان کرد که در دولت تدبیر و امید برای تحقق آن برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد: توسعه نیافتگی بیشتر در روستاها و مناطق عشایری دیده می شود و به همین علت ضرورت اقدام ها و تلاش های جدی از سوی دستگاه های اجرایی و متولیان امر را می طلبد.
فرماندار چاراویماق نیز در این دیدار ، توجه ویژه به مناطق محروم را خواستار شد و افزود: با توجه به اینکه چاراویماق به عنوان شهرستان پایلوت در زمینه سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی تعیین شده لذا ترویج و شناساندن شهرستان از طریق رسانه ها بسیار ضروری است.
رحیم بلال زاده با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات مردم چاراویماق افزود : پایین بودن سطح برخورداری از نعمت گاز نسبت به میانگین استانی و عدم آنتن دهی شبکه های صدا و سیما در بیش از 50 درصد از روستاها ، نبود زیر ساخت های مخابراتی و اینترنتی در اکثر نقاط شهرستان ، نبود راه مناسب در بیشتر مناطق روستایی و همچنین بیکاری جوانان از عمده مشکلات شهرستان است.
چاراویماق با حدود 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما