شناسهٔ خبر: 16898914 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

رضایی: پیروزی در حلب کلید فتح رقه است

فارس

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت پیروزی بزرگ نیروهای مقاومت در آزادسازی حلب از لوث حضور تروریست‌های تکفیری، پیروزی در حلب را کلید فتح رقه دانست.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به شکست تروریست‌ها در حلب سوریه نوشت:

رزمندگان دلیر و مقتدر جبهه مقاومت توانستد بعد از چند سال مبارزه و مقامت مستمر میدانی حلب را فتح کنند تا نشان دهند هیچ اراده‌ای بالاتر و قوی‌تر از اراده سربازان جبهه مقاومت در جهان وجود ندارد. این پیروزی بزرگ را به همه دل‌بستگان و حامیان جبهه مقاومت تبریک می‌گویم.

هدف اصلی جبهه مقاومت  در سوریه و عراق پاک‌سازی کامل منطقه از تروریست‌ها و تکفیری‌هاست. بنابراین مهم‌ترین محور عملیاتی آینده پیش رو عملیات آزادسازی شهر رقه است. طبق شواهد موجود آمریکا و برخی از کشورهای منطقه می‌خواهند با در دست گرفتن و کنترل عملیات آزادسازی رقه یک غده سرطانی را در داخل سوریه به وجود آورند . پس از آن اهداف عملیاتی جدیدی را علیه جبهه مقاومت طرح‌ریزی کنند.

بااین‌حال، جبهه مقاومت بدون توجه به هرگونه توافقات سیاسی خارج از صحنه عملیاتی سوریه، پیروزی در حلب را کلید فتح رقه و ریشه‌کن کردن تروریسم در سوریه می‌داند که به یاری حق در آینده نزدیک این فتح بزرگ نیز به دست خواهد آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما