شناسهٔ خبر: 16823477 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ حاشيه سازي به سبک مديران ماشين سازي

در حالي که ماشين سازي بدون هيچ اغراقي بدترين عملکرد را در بين تيمهاي ليگ برتري در نيم فصل اول داشته و به تنهايي در قعر جدول ليگ برتر قرار گرفته است اما باز هم مديران اين تيم در جنگ قدرت براي به کرسي نشاندن حرف خود به سر مي برند.

صاحب‌خبر -

 

فرزادملازاده

در حالي که ماشين سازي بدون هيچ اغراقي بدترين عملکرد را در بين تيمهاي ليگ برتري در نيم فصل اول داشته و به تنهايي در قعر جدول ليگ برتر قرار گرفته است اما باز هم مديران اين تيم در جنگ قدرت براي به کرسي نشاندن حرف خود به سر مي برند. تيمي که پتانسيل موفقيت و کسب موفقيت را داشته ودارد در گير و دار رقابت برخي افراد به حاشيه اي نابخشودني کشيده شده است .

رسول خطيبي بعد از ناکامي در ماشين سازي  استعفا داد و کنار کشيد .اين استعفا شايد چند هفته قبل تر هم مي توانست اتفاق بيفتد .اما مديران باشگاه ماشين سازي تا آخرين تواني که داشتند در حفظ سرمربي ناکام تيم  تلاش کردند .به نوعي که حتي شايع شد خارج از باشگاه کساني هستند که به هيأت مديره فشار مي آورند تا اورا حفظ کنند .اما در نهايت دو نفري که در هيأت مديره هم حامي وي  بودند رضايت به قبول استعفاي رسول دادند اما اين پايان ماجرا نبود .برخي از اعضا چند هفته قبل تر با مربياني شروع به مذاکره کرده بودند و حتي گفته مي شد که با فرهاد کاظمي به توافق کامل هم رسيده اند.اما با کنار کشيدن سرمربي سابق هر کدام از اعضا بخصوص پسر شهردار تبريز، شروع به نام بردن از گزينه هايي براي باشگاه کردند که در اين ميان هم نام کاظمي و هم نام مربيان خارجي بنام شنيده مي شد.

 

اين آتش اختلاف از کجا شروع شد؟

تقريبا همه اعضا به اين نتيجه رسيدند که رسول خطيبي به ايستگاه آخر رسيده است و بايد جايگزيني برايش مطرح شود .از آنجايي که سهرابي هميشه به مربيان داخلي اعتقادي ويژه داشته است از اين منظر، نظر هيأت مديره کم کم به سمت مربي داخلي کشيده شد تا اينکه يک نام مطرح شد و حمايت هواداراني که ديوانه وار او را مي پرستيدند .اين نام کسي نبود جز توني اوليويرا.

حال چرا توني اينچنين کار انتخاب سرمربي را پيچيده کرد؟

چرا که اعضا معتقد بودند با آمدن توني و کمپين هايي که راه افتاده ماشين سازان شاهد همراهي خيل عظيم هواداراني خواهند بود که توني را به مانند پدر مي پرستند.

با مطرح شدن نام توني اختلاف در هيأت مديره بالا گرفت به طوري که با مخالفت با معرفي فرهاد کاظمي که تاشب از او به عنوان سرمربي جديد ماشين سازي نام برده مي شد همراه شد.  اين در حالي اتفاق افتاد که خيلي از کساني که با باشگاه در ارتباط بودند هم تاييد مي کردند که صبح بعد از جلسه کاظمي معرفي خواهد شد .اما روي ديگر سکه اتفاق افتاد و اختلاف ها بالا گرفت به حدي که پسر شهردار در مخالفت با برخي اعضاي هيأت مديره از سمت خود استعفا داد.

حامد نجفي که خود در گفت و گو با يکي از خبر گزاري‌ها استعفايش را تاييد مي کند مي گويد:  هيأت مديره روي دو گزينه نهايي به توافق کامل رسيده بودند و قرار بود صبح گزينه نهايي مطرح شود، اما شبانه ماجرا تغيير کرد و صبح چند نفر از اعضا نفر سومي را هم مطرح کردند.

آنطور که کاملا از صحبت هاي پسر شهردار مشخص است مي توان تشخيص داد که کاظمي به عنوان گزينه نهايي انتخاب شده بود و قرار بوده در بازي با ذوب آهن روي نيمکت تيم ماشين سازي قرار بگيرد اما شبانه و با تشکيل هاي کمپين هاي مختلف برخي به اين نتيجه رسيده اند که توني مي تواند براي ماشين سازي مفيد واقع شود.

نجفي معتقد است در حالي که ماشين سازي بازي بسيار سختي مقابل ذوب آهن دارد و در بلاتکليفي به سر مي برد و حتي يک امتياز هم براي اين تيم از نان شب واجب‌تر است بازي با گزينه هايي که زمان بر است به هيچ عنوان درست نخواهد بود.

به هر حال هر چه که باشد اين وضعيت به نفع فوتبال تبريز و به خصوص ماشين سازي نخواهد بود و اين وضعيت بايد خيلي زود تغيير پيدا کند.

نظر شما