شناسهٔ خبر: 16811126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس در نکا:

فلسفه حرکت شهدا در جامعه تبیین شود

R41358/P1357

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم سربازان واقعی مکتب ولایت هستند گفت: باید فلسفه حرکت شهدا در جامعه تبیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی شامگاه پنجشنبه در نخستین سالگرد شهید مدافع حرم شهرستان نکا با گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهید فیروزآبادی مانند دیگر بسیجیان روحیه شهادت طلبی داشت و این روحیه برخاسته از مکتب اسلام و شهادت است و آرزوی دیرینه‌شان شهادت بود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم به وصیت نامه شهدا عمل کنیم باید فلسفه حرکت شهدا را تبیین کنیم و در مسیر درست الهی و ائمه اطهار گام برداریم.

شیرازی با بیان اینکه سراسر زندگی ائمه اطهار(ع) عبادت و ذکر بود تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس هر لشکری و سنگری که ارتباط با خدا، روحیه معنوی و عرفانی بیشتر باشد آن گردان را برای سخت‌ترین و محکم‌ترین سنگر دشمن انتخاب می‌کردند و شهدای مدافع حرم این گونه روحیه داشتند.

وی گفت: در جبهه جنگ جوانان ما ره صد ساله را یک شبه طی کردند که شهدای مدافع حریم اهل بیت این گونه بودند و آنان عند ربهم یرزقون هستند.

شیرازی افزود: شهدای مدافع حرم، سربازان مکتب ولایت فقیه هستند که جهان را دگرگون کردند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری خانواده شهدا تاکنون با اولیا خدا زندگی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: اینکه اکنون جبهه مقاومت در سوریه،عراق، لبنان و بحرین پیروز بوده برگرفته از روحیه رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

شیرازی با اشاره به نقش مهم ایمان در پیروزی اسلام افزود: رزمندگان در دوران جنگ درب خانه خدا را کوبیدند و اکنون که همه کشورهای استعمار دست به دست هم دادند تا حریم اهل بیت(ع) را نابود کنند اما با توکل به حضرت حق و حضور مدافعان دشمنان نتوانستند به هدف شومشان برسند.

وی گفت: اکنون پرچم جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به اهتزاز درآمده و دشمن بداند ملت ایران زیر پرچم ولایت حرکت و از ولایت فقیه پیروی می‌کنند.

شیرازی افزود: دشمن برجام را پاره کند، تحریم را افزایش دهد ملت ایران را به توپ و تانک ببندند نمی‌تواند انقلاب، اسلام و جمهوری اسلامی را از بین ببردد و دشمن بداند ملت ایران هیچگاه جلوی آمریکا و دیگر استکبار سرخم نخواهد کرد و به‌زودی جهانیان شاهد پیروزی حلب و در نهایت پیروزی اسلام خواهند بود.

در این مراسم تمبر یادبود شهیدان فیروز آبادی و مشتاقی رونمایی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما