شناسهٔ خبر: 16811124 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مؤسسه دارالحدیث «حکمت‌نامه فاطمی» را منتشر می‌کند/ سالنامه حدیث علوی نور در راه است

کتاب «حکمت‌نامه فاطمی» از مجموعه آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث مؤسسه دارالحدیث که به همت آیت‌الله محمدی ری شهری تدوین شده و به زودی منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) حجت‌الاسلام محمد تقی سبحانی­‌نیا گفت: کتاب «حکمت‌نامه فاطمی» از مجموعه آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث که به همت آیت الله محمدی ری شهری تدوین شده است به زودی منتشر می‌شود.

معاون فرهنگی مؤسسه دارالحدیث ادامه داد: این کتاب در حجمی بیش از ۸۰۰ صفحه مجموعه سخنان و خطبه‌های به یادگار مانده از صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س) است.

وی همچنین افزود: از سال گذشته بنا را بر این گذاشتیم که سالنامه‌های نور که هرساله به احادیث اهل بیت (ع) مزین می‌شوند را به کلام نورانی و هدایتگر یک معصوم اختصاص دهیم. بنابراین سررسید سال ۱۳۹۵ را به احادیث پیامبر اکرم (ص) اختصاص داده و با عنوان سالنامه حدیث نبوی نور منتشر ساختیم. به لطف خداوند متعال برای سال ۱۳۹۶ سالنامه حدیثی نور با عنوان سالنامه حدیث علوی نور آماده چاپ شده است که به زودی به بازار عرضه می‌شود.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در پایان اظهار امیدواری کرد که ملت ایران همواره در تأسی به اهل بیت(ع) و بهره گیری از سخنان هدایتگر آنان پیشگام بوده و سعادت دنیا و آخرت خود را از این طریق تضمین کنند.

نظر شما