شناسهٔ خبر: 16811111 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تامین سوخت 46 هزار خانوار غیر بهره مند از گاز طبیعی در استان زنجان

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: تعداد خانوارهای غیر بهره مند از گاز طبیعی در استان 46 هزار خانوار است که از این تعداد 18 هزار خانوار در ناحیه قیدار، 2 هزار در ناحیه ابهر و 26 هزار خانوار در ناحیه مرکزی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی زنجان، محمود آقامحمدیان افزود: بیش از 22 میلیون لیتر نفت سفید از اول مهرماه سال جاری تا دهه اول آذر در بین خانوارهای غیر بهره مند از گاز طبیعی در این استان توزیع شده است.
وی اظهار کرد: در استان زنجان 547 روستای غیر بهره مند از گاز طبیعی وجود دارد که از این تعداد 179 روستا و یک شهر در ناحیه قیدار ،48 روستا در ناحیه ابهر (ابهر - سلطانیه -خرمدره ) و 320 روستا در ناحیه مرکزی ( دندی - ماهنشان- طارم- زنجان ) است.
آقا محمدیان افزود: از مجموع 22 میلیون لیتر نفت سفید توزیع شده در استان 8 میلیون و 535 هزار لیتر در ناحیه قیدار، 855 هزار لیتر در ناحیه ابهر و 12 میلیون و 900 هزار لیتر در ناحیه مرکزی است.
وی با اشاره به اولویت شرکت نفت در امر سوخت رسانی به ویژه سوخت رسانی زمستانی خاطرنشان کرد: با شروع فصل سرما 2 کالابرگ به شماره 41 و 2 اعلام شده که در قالب این کالابرگ اعلامی تا دهه اول آذرماه بیش از 22 میلیون لیتر نفت سفید در بین 46 هزار خانوار غیر بهره مند از گاز طبیعی در استان توسط 183 فروشندگی توزیع شده است.
به گفته این مسئول از تعداد 183 فروشندگی 59 فروشندگی در ناحیه قیدار، 22 فروشندگی در ناحیه ابهر و 102 فروشندگی در ناحیه مرکزی مستقر شده است.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای 53 باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 باب جایگاه عرضه سی ان جی است که از این تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع 29 باب در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده و 17جایگاه ناحیه ابهر سه شهر سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای 6 جایگاه عرضه فرآورده مایع نفتی است.
6085/7320
دریافت کننده: اعظم شامی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان زنجان به کانال http://www.telegram.me/irnazanjaan بپیوندید.

نظر شما