شناسهٔ خبر: 16811089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

احیای عمارت شهرداری اردبیل، احیای بخشی از هویت شهر محسوب می‌شود

استان‌ها > اردبیل - شهردار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز نخست موزه شهر اردبیل که در ساختمان عمارت قدیمی شهرداری اردبیل واقع شده تا پایان دهده فجر امسال به اتمام می‌رسد

صاحب‌خبر -

حامد قادری: به گزارش خیرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ لطف الهیان در بازدید از پروژه احیای عمارت شهرداری اردبیل گفت: از موفق ترین پروژه های شهرداری اردبیل احیا و باز آفرینی امارت شهرداری اردبیل است که بخشی از هویت شهر اردبیل محسوب می شود و در صدد آن هستیم هرچه سریع تر این پروژه را به پایان برسانیم.

وی افزود: در حال حاضر روند پیشرفت پروژه احیا و بازآفرینی عمارت شهرداری اردبیل در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد و جزوی از پروژه‌های فرهنگی و عمرانی اردبیل است که انتظار می‌رود با همکاری همه‌جانبه شورای شهر عملیات احیای این عمارت در آینده‌ای نزدیک به پایان برسد و بتوانیم از هویت شهری خود محافظت کنیم.

شهردار اردبیل گفت: هدفی که از احیای عمارت شهرداری اردبیل به دنبال داریم، در حقیقت احیای بخشی از هویت تاریخی کهن شهر اردبیل و تاسیس نخستین موزه شهر اردبیل بوده که هم‌اکنون در حال اجرا است و تمامی تمهیدات لازم برای اتمام این پروژه عظیم انجام شده است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: تلاش مجموعه شهرداری اردبیل برای اتمام هرچه سریع‌تر و دقیق‌تر این پروژه فرهنگی و عمرانی شایسته تقدیر و قدردانی است و نیاز است برای پربار کردن موزه شهر اردبیل، وسایل مورد نیاز برای تجهیز آن در نظر گرفته شود تا بتوانیم احیای این عمارت را با موفقیت به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: ارگانها باید با فراخوانی وسایل دارای ارزش تاریخی و فرهنگی که در دست شهروندان بوده همکاریهای لازم را انجام دهند تا بتوانیم با همکاری شهروندان عملیات لازم را برای نگهداری و نمایش در این موزه انجام دهیم و از این اشیای ارزشمند محافظت کنیم.

شهردار اردبیل در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز نخست موزه شهر اردبیل که در ساختمان عمارت قدیمی شهرداری اردبیل واقع شده تا پایان دهده فجر امسال به اتمام می‌رسد و امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد اتمام عملیات اجرایی این عمارت باشیم و از هویت شهر خود محافظت کنیم.

46

برچسب‌ها:

نظر شما