شناسهٔ خبر: 16811087 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه یزد و نیروی انتظامی استان امضا شد

یزد - ایرنا - در راستای تعامل علمی و پژوهشی بین مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور با نیروی انتظامی و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری بین دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان و مرکز تحقیقات علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه یزد امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه روابط عمومی دانشگاه یزد ، هدف از امضای این تفاهمنامه همکاری‌های مشترک درتمام زمینه‌های علمی و تحقیقاتی بین دفتر تحقیقات پلیس و مرکز تحقیقات علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه یزد با در نظر گرفتن امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیروی انتظامی، اطلاعات، تجربه و تخصص در چارچوب مقررات است.
همکاری در انجام و توسعه پژوهش‌های کاربردی علوم انسانی و اجتماعی با تاکید بر حوزه خانواده و امنیت، برگزاری نشست‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی، همکاری در زمینه‌های اطلاع‌رسانی اولویت‌های پژوهشی، انتشار خبرنامه‌های علمی و پژوهشی و طراحی و اجرای برنامه‌های پژوهشی، تبادل استادان و کارشناسان، امکان استفاده از کتابخانه، همکاری در انتخاب موضوع پایان‌نامه‌های تحصیلی مرتبط با نظم و امنیت از مفاد همکاری در این تفاهم نامه است .
از جمله همکاری های دفتر تحقیقات پلیس یزد در این تفاهمنامه می‌توان به همکاری در جهت انجام طرح‌های کسر خدمت و جایگزین خدمت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، حمایت مالی از پایان‌نامه‌های دانشجویان براساس اولویت‌های پژوهشی پلیس ذکرکرد.
همچنین فراهم‌کردن زمینه مساعد برای دانشجویان ارشد و دکترا در طرح‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های دانشجویی، اعزام کارشناس به کارگاه‌ها و نشست‌ها به منظور سخنرانی، اعلام اولویت‌های پژوهشی مورد نیاز ناجا، تامین اعتبار مالی لازم برای اجرای طرح‌های پژوهشی پیش بینی شده است.
فراهم کردن امکان بهره‌گیری از نتایج پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی مورد حمایت دفتر تحقیقات پلیس یزد، پیشنهاد و اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی در راستای نیازها و اولویت‌های پژوهشی ، طراحی و اجرای کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت در برنامه‌های علمی و پژوهشی مرکز تحقیقات علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه یزد از جمله تعهدات مرکز تحقیقات دانشگاه یزد در این تفاهمنامه است.
10هزار دانشجو در دانشگاه یزد مشغول تحصیل هستند.
7536/ 5054 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

انتهای پیام /*

نظر شما