شناسهٔ خبر: 16811083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

با همت خیر آملی

۲ پروژه آموزشی و ورزشی برای دانش‌آموزان استثنایی در آمل ساخته می‌شود

R41358/P1357

افتتاح ساختمان توانبخشی و ساخت سالن ورزشی دانش‌آموزان استثنایی دختر دو پروژه آموزشی و ورزشی بوده که با همت خیر آملی در این شهرستان انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، ساختمان مدرسه توا‌بخشی با ارائه گفتاردرمانی، کاردرمانی، فیزیوتراپ و توانبخشی برای دانش‌آموزان استثنایی دختر شهرستان آمل با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استثنایی مازندران، فرماندار ویژه آمل، مدیر آموزش و پرورش آمل، شهردار و اعضای شورای شهر و با همت دادگر خیر آملی همزمان با شب ولایت عهدی امام زمان (عج) افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ویژه آمل در این مراسم با بیان اینکه در عرصه کارهای بزرگ خیرانی گام برمی‌دارند که موجب گره‌گشایی مشکلات توسعه فرهنگی و علمی جامعه می‌شود اظهار داشت: متاسفانه در این عرصه گاهی اوقات به‌دلیل پیچ و خم‌های اداری نیمه‌کاره می‌ماند و موجب بلاتکلیفی اهداف خیران می‌شود.

احمد منفرد با اشاره به اینکه هم‌اکنون طرحی از سوی خیر آملی در اجرای توسعه فرهنگی شهرستان در دست اجرا بوده که به‌دلیل این پیچ‌وخم‌های اداری نیمه‌کاره مانده است افزود: این پروژه به‌عنوان یک طرح نو و بزرگ در حد کشوری است که بسیار مناسب استان مازندران محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: خیران به عنوان کارآفرین یک واحد تولیدی موجب اشتغال‌زایی بسیاری از جوانان در شهرستان می‌شوند که ارزش این ظرفیت اشتغال به نوعی مجاهدت در راه خدا است.

عباس مرزبند، مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به حرکت پسندیده بزرگمهر دادگر در ساخت ساختمان توانبخشی برای دانش‌آموزان استثنایی گفت: اجر و مزدی که خداوند برای این خیر بزرگ رقم می‌زند سراسر برکت است.

وی افزود: سرمایه‌دارانی که به قطع یقین منعم نیستند منعم به آن بخشنیده‌ای می‌گویند که مالش را می‌بخشد.

مرکز توانبخشی دانش‌آموزان دختر استثنایی در زمینی به مساحت 450 مترمربع به ارزش یک میلیارد و200میلیون ریال از سوی خیر به یاد فرزند مرحومش امیررضا احداث شده که همزمان با بهره‌برداری آن کلنگ ساخت سالن چند منظوره ورزشی با نیازهای ویژه دانش‌آموزان استثنایی دختر در همین مکان با زیربنای 120متر مربع و با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بر زمین زده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما