شناسهٔ خبر: 16811050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رویدادهای خبری امروز جمعه 19 آذر در کردستان

سنندج- ایرنا- امروز جمعه 19 آذر چند رویداد در کردستان خبری می شوند که بهره برداری از 22 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارگروه توسعه صادرات، شورای اداری کامیاران و اجرای طرح جنگلانه از جمله این رویدادها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا امروز با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 22 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجموع با بیش از یک هزار و 660 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
آیین بهره برداری از این پروژه ها ساعت 8 امروز به صورت همزمان در پروژه در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار می شود.
**امروز همچنین کارگروه توسعه صادرات استان کردستان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعت 10 در استانداری کردستان برگزار می شود.
**امروز جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان اجرایی استان در این شهرستان برگزار می شود.
**امروز همچنین طرح جنگلانه و کاشت بیش از هفت هزار بذر درختان جنگلی با مشارکت بیش از 2 هزار نفر در شهرهای مختلف استان از جمله سنندج، دیواندره، بانه و مریوان اجرا می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33230105 و 33288683 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند و یا به شماره نمابر 33288682 ارسال کنند.
خوانندگان عزیز همچنین می تواند این نوع برنامه های خود را از طریق ایدی تلگرامی @masoudahmadi1979 ارسال کنند.
کانال رسمی خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان(ایرنا) نیز به آدرس irnasanandaj@ در تلگرام قابل دریافت است.
گزارش این رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان (ایرنا) به ادرس http://www.irna.ir/kurdistan منتشر خواهد شد.
3020/ 1904
**خبرنگار: عبدالله رحمانی/**انتشاردهنده: مسعود احمدی

نظر شما