شناسهٔ خبر: 16811045 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعتراف سارقان به 33 فقره سرقت در شهر یزد

یزد- ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل و اعتراف آنها به 33 فقره سرقت طلا، وجه نقد و زیورآلات به ارزش یک میلیارد ریال از منازل شهروندان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسین رضایی افزود: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل در محدوده های مختلف شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: بررسی صحنه های سرقت توسط پلیس نشانگر این بود که سارقان ضمن شناسایی منازل مسکونی خالی از سکنه دست به سرقت طلاجات، اموال باارزش و وجوه نقد زده اند.
این مسئول افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام کار اطلاعاتی گسترده، 2سارق سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و آنها را طی عملیات ضربتی دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیم کیلو طلاجات سرقتی و همچنین مقادیری اموال مسروقه کشف شد.
رضایی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی به این تعداد سرقت طلاجات، زیورآلات، وجه نقد و دیگر وسایل و اموال از منازل مسکونی شهروندان اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد در خاتمه با بیان اینکه اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان توصیه های پلیس را در رابطه با پیشگیری از سرقت جدی گرفته و از نگهداری وجه نقد، اموال باارزش همانند طلا و زیورآلات در منزل خودداری کنند.
7536/ 5054 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار:بهنام احمدی *
irnayazdd@

نظر شما