شناسهٔ خبر: 16811034 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیولی خواستار پیشرفت بازیکنان تیمش شد

71460

سرمربی اینتر خواهان پیشرفت بیشتر تیمش بعد از برد در بازی آخر در لیگ اروپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر بحران زده با وجود آنکه توانست با نتیجه دو بر یک اسپارتاپراگ را از پیش رو بردارد اما با 6 امتیاز در قعر جدول رده بندی باقی ماند تا نتواند به دور بعد راه پیدا کند. در این دیدار اینتر با تیم دوم خود در زمین حاضر شد چرا که حذف این تیم قطعی شده بود و تیم ایتالیایی شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشت.

استفانو پیولی بعد از برتری برابر اسپارتاپراگ خواستار پیشرفت بیشتر شاگردانش شد و گفت: شرایط سختی در اینتر داریم. تیم در حال بازسازی است و در این زمان تمام بازیکنان باید بهترین بازی را برای تیم انجام دهند. نیاز به این دارم که همه بازیکنان به خوبی در خدمت باشند و بتوانند شرایط بهتری داشته باشند. ما به دنبال روشی هستیم که چه در دفاع و چه در حمله کارایی بیشتری داشته باشد. بازیکنان اینتر نیاز به بالابردن کیفیت و کارآیی خود هستند. با ادامه این روند در آینده این موضوع را به دست می آوریم  که کدام سیستیم بازده بیشتری دارد. ما بهترین تیم ایتالیا نیستیم و در حال بازگشت از یک شرایط سختیم، در این گونه موراد همه چیز مشکل تر خواهد شد.

نقل و انتقالات زمستانی می تواند زمانی باشد که در آن چند بازیکن از جمع اینتری ها جدا شوند. در همین رابطه سرمربی اینتر گفت: باشگاه بهترین استراتژی را در این برهه خواهد داشت. بازیکنانی زیاد در اختیار داریم و باشگاه از این وضعیت آگاه است و ما قصد کاهش نفرات تیم را در ژانویه داریم. من فکر کنم در این مدت بازیکنانی را از دست بدهیم و ترکیب تیم را کوچکتر کنیم. این اولین قدم ما برای دوباره ساختن اینتر خواهد بود. البته در بعضی از پست ها نیاز به بازیکن جدید داریم که تلاش خواهیم کرد این بازیکنان را جذب کنیم. 

آندره  پینامونتی مهاجم ۱۷ ساله ی نراتزوری ها که پاس گل اول را برای ادر مهیا کرد یکی از بازیکنانی است که مورد تمجید رسانه های ایتالیایی قرار گرفت. سرمربی اینتر درباره این موضوع گفت: پینامونتی خیلی جوان است و خیلی مهم بود در این دیدار مهم برای تیم به میدان برود. ما او را از ابتدا در ترکیب ایتالیا به میدان فرستادیم و بر این باور هستیم که او می تواند یک پدیده بزرگ برای ما در آینده باشد. باشگاه به چنین بازیکنانی در آینده نیاز خواهد داشت و خوشحالیم که او را در اختیار داریم. باید بتوانیم با حضور این بازیکنان مهم، تجربه فردی و تیمی او را بالا ببریم و او را برای بازیهای فشرده تر آماده کنیم. قطعا او در بازیها بعدی نیز برای ما به میدان خواهد رفت. پینامونتی جوانی فروتن است که به خوبی کار میکند. او میتواند به بازیکن بزرگی تبدیل شود.

اینتر در بازی بعدی خود باید در لیگ ایتالیا در خانه به دیدار جنوا برود که این دیدار از اهمیت بالایی برای اینتری ها برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما