شناسهٔ خبر: 16810996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حرف‌های جنجالی عضو پیشین کمیته اخلاق را شنیدید؟/این لکه را از دامن فوتبال پاک کنید

ورزش > مدیریت ورزش - پیمان ادیبی، عضو پیشین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در یک برنامه رادیویی نکاتی گفت که شاید لزوم رسیدگی هرچه سریعتر به حرف‌های فوتبالی مسعود شجاعی را تشدید می‌کند.

صاحب‌خبر -

داریوش سعیدی:درحالی که حرف های مسعود شجاعی در گفت و گو با یک خبرنگار آن سوی آبی، جنجالی شده است  فارغ از آنچه شجاعی در آن ویدئو، درباره مسائل اجتماعی گفته و جایگاه رسیدگی و قضاوت برای شان، محاکم فوتبالی نیست، او حرف هایی درباره فساد در فوتبال و تجاوز به کودکان در تیم های پایه و مدارس فوتبال زده است. حرف هایی که باید رسیدگی شوند و برای شان حکمی صادر شود. 

تا قبل از این یک گزارش درباره پرونده شکایتی 15 نفره از یکی از اهالی فوتبال در پرونده های قضایی آمده بود که مشخص نیست به کجا رسیده است اما پیمان ادیبی ، عضو و دبیر پیشین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در یک گفت و گوی زنده رادیویی ، در رادیو ورزش، از این گفت که پرونده ای داشته درباره مشکلاتی که یک سرپرست تیم فوتبال برای 10 نفر از اعضای نوجوان تیمش به وجود آورده است. حرف های مهم این عضو رکن مهم قضایی فوتبال و اینکه بعد از حدود دو سال چه برخوردی برای این تخلف بزرگ صورت گرفته است، نکاتی است که باید در اولویت های فدراسیون مهدی تاج باشد. مسئله ای که بی شک حالا که باز شده با توجه به اهمیتی که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و قاضی تورک به عنوان رئیس کمیته اخلاق و یکی از ارکان مهم قضایی استان تهران، در برخورد با ناهنجاری های عرفی و اخلاقی اینچنینی دارند، در اولویت قرار می گیرد. این دو مقام مسئول در فوتبال که به نظر می رسد در مسئله مسعود شجاعی، تمام تلاش شان را کردند، حرف های او درباره مسائل اجتماعی در محاکم خارج از فوتبال باز نشود و با توجه به تاکید وزیر ورزش برای ایجاد فضای آرام برای تیم ملی فوتبال، تلاش کرده اند، مشکل بزرگی برای شجاعی ایجاد نشود ، این را می دانند که رسیدگی به پرونده های اخلاقی که کودکان را در مدارس فوتبال هدف قرار داده است، بزرگترین اولویت کمیته اخلاق هستند و این پرونده ها اگر بی سرانجام مانده اند، باید هرچه زودتر در اختیار مراجع قضایی بررسی شوند.

 

41258

نظر شما