شناسهٔ خبر: 16810994 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقدیر رئیس بسیج جامعه زنان از دولت

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور از دولت بخاطر فراهم کردن زمینه های اجرایی تر شدن سیاست های کلی خانواده در کشور تقدیر و تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

مینو اصلانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: سیاست های کلی خانواده توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و با ابلاغ آن توسط دولت زمینه اجرایی تر شدن آن بیشتر فراهم می شود.
وی تصریح کرد: ما هم برنامه ریزی هایی برای اجرا شدن این سیاست ها در کشور انجام داده ایم اما این موضوع برای تحقق به پیگیری های جدی به تلاش تمام دستگاه ها نیاز دارد.
وی ادامه داد: بسیج جامعه زنان نیز بخاطر نقشی که بانوان بسیجی در تحقق این سیاست ها می توانند داشته باشند، برنامه هایی از جمله پیگیری تحقق سیاست ها و اجرایی شدن در نظر دارد و آن را جزو اولویت هایش قرار داده ؛ به همین منظور ، ستادی برای این موضوع در سطح کشور و استانی تشکیل شده است.
اصلانی با بیان اینکه تاکنون جلساتی برای اجرایی شدن سیاست های کلی خانواده در بسیج زنان جهت برنامه ریزی جدی در این زمینه تشکیل شده است، تاکید کرد: باید هر قشری براساس مسئولیت هایی که دارد جهت اجرایی شدن سیاست های کلی خانواده تلاش کند چرا که امروز نهاد خانواده به بند بند این سیاست ها نیاز دارد تا جامعه ای سالم داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: بسیج جامعه زنان کشور سیاست های کلی خانواده را به تمام رده های استانی و شهرستانی ابلاغ کرده است تا به عنوان یک سند بالا دستی در تمام برنامه ریزی ها باشد.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور اظهار امیدواری کرد که با ابلاغ این سیاست ها توسط دولت ، مراحل اجرایی آن نیز شروع شود و دستگاه های دولتی برای اجرایی شدن آن گام بردارند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، سیاست های کلی خانواده را شنبه سیزدهم شهریورماه 1395 به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ کردند. همچنین معاون اول رئیس جمهوری این سیاست ها را هفته گذشته به معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ابلاغ کرد.
اجتمام**7268 **1776
مصاحبه کننده: مهناز بیرانوند**انتشاردهنده:لیلا خطیب زاده

نظر شما