شناسهٔ خبر: 16810953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آرمات در گفت‌وگو با میزان:

آناستازی از ولاسکو هم بهتر است/ سیچلو نزد اهالی والیبال مقبولیت ندارد

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: آناستازی از ولاسکو هم بهتر است و اگر بعد از رفتن ولاسکو، آناستازی انتخاب می‌شد در حال حاضر وضعیت والیبال کشورمان بهتر بود.

صاحب‌خبر -
مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره شرایط تیمش در جدول رده‌بندی اظهار داشت: در ابتدای فصل کسی فکر نمی‌کرد بتوانیم در بالای جدول حضور داشته باشیم. اما ثابت کردیم می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم و نظرها را به خود جلب کنیم.

وی درباره این که بر خلاف تیم فوتبال سایپا، تیم والیبال این باشگاه توانسته نتایج خوبی کسب کند گفت: همین مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و اگر تا پیش از این تیم فوتبال سایپا در معرض دید بود در حال حاضر توجه رسانه‌ها و مردم به تیم والیبال سایپا است.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: در بین گزینه‌ها، آناستازی می‌تواند بهترین انتخاب برای سرمربیگری تیم ملی باشد. به نظر من آناستازی از ولاسکو هم بهتر است و اگر بعد از رفتن ولاسکو، آناستازی انتخاب می‌شد در حال حاضر وضعیت والیبال کشورمان بهتر بود.

آرمات در پایان خاطرنشان کرد: اگر سیچلو به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود فدراسیون والیبال یک اشتباه بزرگ انجام داده است. سیچلو نزد اهالی والیبال مقبولیت ندارد و شاید از لحاظ فنی مربی خوبی باشد اما فاقد مدیریت لازم است و نمی‌تواند با بازیکن‌سالاری مبارزه کند.

انتهای پیام/

نظر شما