شناسهٔ خبر: 16810894 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گلکسی اس 6 سامسونگ در میانه پرواز در هواپیما آتش گرفت

خبرگزاری میزان- پس از ماجرای گلکسی نوت 7 و گزارش چند مورد انفجار گلکسی اس 7 حالا نوبت به گلکسی اس 6 رسیده تا این‌بار در پرواز CI027 هواپیمایی چین به مقصد تایپه آتش بگیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از فارنت، کاربر این گوشی وقتی متوجه داغ شدن و آتش گرفتن گوشی شد آن را به کف هواپیما انداخت و خدمه آموزش دیده این هواپیما نیز به سرعت با یک کپسول آتش‌نشانی و سطح یخ ماجرا را ختم به خیر کرد. به نظر می‌رسد پس از اخبار انفجار گلکسی نوت 7 شرکت‌های هواپیمایی خدمه خود را برای مواجهه سریع و مؤثر با چنین حوادثی آماده کرده اند.

همان‌طور که می‌دانید در پروازهای هواپیما فشار داخلی بالا بوده و همین عامل می‌تواند باعث گسترش بسیار سریع‌تر آتش شود. همچنین پروازها از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و چنین حوادثی می‌تواند جان ده‌ها انسان را تهدید کند. هنوز دلیل اصلی این انفجار مشخص نشده اما همان‌طور که می‌دانید همیشه باتری خطرناک‌ترین بخش یک گوشی هوشمند محسوب می‌شود و اگر از لوازم جانبی استاندارد برای شارژ آن استفاده نشود بروز چنین حوادثی دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی است سامسونگ هنوز واکنشی به این حادثه نشان نداده و احتمالاً اطلاعات بیشتر در این مورد پس از بررسی گوشی منتشر خواهد شد. البته اگر شما هم از کاربران گلکسی اس 6 هستید نگران نباشید چرا که در صورت استفاده صحیح و لوازم جانبی اصلی خطری شما را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما