شناسهٔ خبر: 16810819 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

داوودی در گفت‌‌وگو با میزان:

با شکست مقابل شیمیدر روحیه‌مان تضعیف شده بود/ زمان لازم است با بازیکنان جدید هماهنگ شویم

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: با شکست بدی که مقابل شیمیدر خوردیم از لحاظ روحی و روانی افت کرده بودیم.

صاحب‌خبر -

آرن داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی مقابل شهرداری کاشان اظهار داشت: با باخت مقابل شیمیدر روحیه بازیکنان ضعیف شده بود و در این دو هفته تلاش کردیم تمام ضعف‌ها و مشکلات را برطرف کنیم. با اینکه بازی را بد شروع کردیم اما در نهایت با اختلاف بالایی پیروز شدیم. تا کوارتر چهارم بازی پایاپای بود و درپایان بازی از نظر فنی بهتر شدیم و نتیجه را به نفع خودمان پایان دادیم.

وی ادامه داد: در جدول تیم‌های اول و دوم و 11 امتیاز و تیم‌های سوم و چهارم 10 امتیاز دارند، تیم‌ها به هم نزدیک هستند و حتی همین تیم شهرداری کاشان اگر بازیکن دوم خاجی ‌اش هم بیاید خیلی بهتر می‌شود.

داوودی تصریح کرد: تمام اعضای تیم تلاش می‌کنند نتایج خوبی بگیریم، شهرداری اراک بازیکنان جدیدی جذب کرده و کمی زمان لازم است تا با یکدیگر هماهنگ شویم.

بازیکن تیم شهرداری اراک با اشاره به شرایط فنی خود عنوان کرد: نسبت به یک ماه و نیم گذشته بهتر شده‌‌ام اکنون اوایل فصل است و تا پایان لیگ زمان زیادی داریم که مطمئن هستم بهتر می‌شوم.

وی در پایان در مورد بازی هفته آینده مقابل دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تمام بازی‌ها سخت است حتی مقابل لوله آ اس شیراز هم رقابت مشکل بود دانشگاه آزاد که بازیکنان پر مهره‌ای دارد و باید تلاش زیادی برای پیروزی انجام بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما