شناسهٔ خبر: 16714257 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی با رئیس قوه قضائیه

بیش از 25 نفر از نمایندگان تشکل های دانشجویی به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو با رئیس قوه قضائیه دیدار کردند.

صاحب‌خبر -
دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی با رئیس قوه قضائیهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما این دانشجویان شامل نمایندگان دفتر تحکیم، جنبش عدالت خواه دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بودند.
در ابتدای این جلسه رئیس قوه قضائیه درسخنانی با گرامیداشت حلول ماه ربیع و تبریک مناسبت های این ماه گفت: این جلسات بنا بود بسیار پیش از اینها برگزار شود و من قبل ها در دانشگاه ها شرکت می کردم و از نظرهای دانشجویان بهره می بردم.
آیت الله صادق آملی لاریجانی افزود: امروز نیاز به برگزاری این جلسات بیش از گذشته احساس می شود زیرا دانشجویان علاوه بر سوالات عقیدتی و فکری در بحث قوه قضائیه، سوالات فراوانی هم دارند که باید به آنها پاسخ داده شود.
وی گفت: امیدواریم این سد شکسته شود و بیش از این در خدمت دانشجویان باشیم.
در این جلسه علاوه بر دانشجویان، دادستان عمومی و انقلاب تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران، معاون فرهنگی قوه قضائیه، معاون راهبردی قوه قضائیه نیز حضور داشتند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران نخستین سخنران این نشست بود که در ابتدای سخنانش گفت: ما فکر می کردیم که این نشست رسانه ای نیست تا بتوانیم حرف های مان را صمیمانه تر بزنیم.
رئیس قوه قضائیه هم خطاب به این دانشجو گفت: رسانه ها در حال ترک این جلسه هستند.
ادامه این جلسه بدون حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
قرار است در این نشست، رئیس قوه قضائیه پاسخگوی سوالات دانشجویان باشد.

نظر شما