شناسهٔ خبر: 16645645 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سقوط هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال برزیل با ۷۲ سرنشین/ ۵ نفر زنده مانده‌اند

یک فروند هواپیما برزیل که حامل بازیکنان تیم فوتبال این کشور بود، در کلمبیا سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو این هواپیما شامل 72 مسافر و خدمه از برزیل راهی کلمبیا بود که صبح امروز سقوط کرد. بنا به اعلام رسانه های معتبر دنیا از جمله میرر اعضای تیم چاپوئنسه قهرمان مسابقات باشگاهی برزیل و نماینده این کشور در رقابت های قهرمانی آمریکای جنوبی جزو مسافران این پرواز بودند که همگی آنها در این سقوط جان خود را از دست دادند.

 

بنا به اخبار منتشر شده هواپیما با اتمام سوخت در آسمان کلمبیا با سقوط مواجه شده و بر اساس پیش بینی های اولیه هیچ کدام از مسافران این پرواز زنده نمانده اند. تیم فوتبال چاپوئنسه به عنوان نماینده برزیل در رقابت های باشگاهی آمریکای جنوبی با کاروانی 34 نفره راهی کلمبیا بود که با سقوط هواپیما تمام اعضای این تیم جان خود را از دست دادند تا فوتبال سرزمین قهوه با شوک بزرگی مواجه شود.
 
این هواپیما در مسیر شهر مدلین کلمبیا بود که بر اساس اعلام برج مراقبت فرودگاه خوزه ماریا به یکباره در آسمان کلمبیا از رادار خارج و سقوط کرد. گفته می شود در آخرین تماس خلبان هواپیما از اتمام سوخت و عدم کنترل هواپیما خبر داد و به یکباره اتباطش با فرودگاه قطع شد. مقامات کلمبیایی بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی محل سقوط این هواپیما را آغاز کردند اما هنوز خبر دقیقی منتشر نشده است.
 

در تازه ترین خبر، مقامات فرودگاه «خوزه ماریا کوردووا» کلمبیا می‌گویند از سرنشینان هواپیما حداقل 6 نفر جان سالم به دربرده‌اند.

 

مسئول تیم امداد و نجات کلمبیایی اعلام کرد که هواپیما هنگام سقوط دچار انفجار نشده و به‌ همین دلیل احتمال می‌رود بسیاری از سرنشینان هواپیما زنده بمانند.

 

خبر جدید اینکه فیلیپه ماچادو مدافع چپ پیشین تیم فوتبال باشگاه صبای قم و بازیکن برزیل در سفر به کلمبیا در سانحه هوایی امروز جان باخت.

 

 
فرماندار منطقه «لاکِخا»ی کلمبیا در تازه ترین خبر اعلام کرد: طبق اطلاعات اولیه ۲۵ نفر در حادثه سقوط هواپیمای برزیلی جان خود را از دست داده‌اند.
 
در تازه ترین خبرها، پلیس کلمبیا پس از چندین ساعت از سقوط این هواپیما و عملیات امداد و نجات اعلام کرد که از 81 سرنشین 76 نفر کشته و فقط 5 نفر از آنها زنده مانده‌اند.
 
 

نظر شما