شناسهٔ خبر: 16571827 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

عشق دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق جنجالی شد!

نمناک

صاحب‌خبر -
پیغام دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت را به یاد دارید؟ دختری که چندماه پیش از عشق و علاقه زیاد به ساسی مانکن دست به کارهای عجیب و غریبی زده و سوژه رسانه شده بود! و در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.

بازهم این روزها با کارهای عجیب و غریبش توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند . این بار جنجال جدیدی بین دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق ایجاد شد . به قول امروزی ها همه چیز از یک دوست دارم ساده شروع شد و اینطور که پیداست تا ممنوع التصویریپیش خواهد رفت . ابتدا یک توضیح کوتاهی در مورد دنیا جهانبخت برای شما مخاطبین عزیز گرداوری کردیم تا بیشتر با ایشان آشنا شوید .
دنیا جهانبخت

عشق دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق این بار خود اشکان اشتیاق را هم ترسانده است و از اینکه دنیا جهانبخت به وی ابراز علاقه کرده است در صفحه اش واکنش داده و از عشق دنیا جهانبخت به خدا پناه برده .

اینطور که پیداست اشکان اشتیاق از موضوع عشق دنیا جهانبخت به ساسی مانکن مطلع بوده و از جنجال های پیش آمده توسط وی هراس داشته که اینگونه برخورد کرده است .

دنیا جهانبخت چه کسی است ؟


دنیا جهانبخت یکی از مدلهای نسبتا معروفی می باشد که در عرصه مانکن و مدلینگ فعالیت می کند در مورد تاریخ تولد محل تولد و … اطلاعاتی از وی منتشر نشده است . ایشان به واسطه نامزدی با ساسی مانکن توانست به شهرت برسد . اما شهرتی که پر از مسخره بازی و دیوانگی بود .

ممنوع التصویری اشکان اشتیاق

ماجرا از آنجا شروع شد که دنیا جهانبخت با انتشار عکس دونفره از خود و ساسی مانکن در اینستاگرام اعلام نامزدی کرد . این خبر با تیتر ازدواج ساسی مانکن خیلی سریع توانست دنیا جهانبخت را به شهرت برساند . هر روز عکسهای عجیب و غریبی منتشر می کرد از خالکوبی اسم ساسی مانکن گرفته تا هدیه های گران قیمت, تا اینکه ساسی مانکن از دنیا جدا شد از اینجا به بعد عکسهای عجیب و غریب دنیا جهانبخت شروع شد . تصاویر عجیبی مثل گریه کردن , خودکشی و … آخر سر هم که یک کلیپ منتشر کرد در حال گریه و زاری کردن .

مانکن و مدلینگ

توضیحات مفصلی در مورد دنیا جهانبخت در تیتر فوق برای افرادی که ایشان را نمی شناختند دادیم . حالا دنیا جهانبخت وارد بازی با اشکان اشتیاق شده است البته با ناشی گری اشکان اشتیاق توانست مجدد روی سر خط خبری باشد .

نامزدی با ساسی مانکن

ماجرا از پیغام دنیا جهانبخت به صورت خصوصی به اشکان اشتیاق شروع شد . در این پیغام همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق ابراز علاقه می کند . (اشکان جان خیلی دوست دارم … به ما سر بزن و ….)

ساسی مانکن

اشکان اشتیاق با یک رویکرد عجیب از این پیغام اسکرین شات (عکس گرفتن از صفحه مانیتور) می گیرد و در اینستاگرام شخصی اش برای عموم منتشر می کند .

 

بعد از این اتفاق عجیب و غریب دنیا جهانبخت وارد پیج اشکان اشتیاق می شود و با یک پیغام جنجالی حسابی از خجالت اشکان اشتیاق بیرون میات .

پیغام دنیا جهانبخت

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت, اشکان اشتیاق را به ممنوع التصویری تهدید کرده است . در ادامه به اشکان اشتیاق خاطر نشان کرده است که همه مردم آرزو دارند بهشون پیغام بدم…! (چه اعتماد به نفسی) . هیچکدومتون لیاقت عاشقی ندارید . پست پاک کن وگرنه کافیه یک مطلب راجبت تو پیج بنویسم خیلی سریع ممنوع التصویرت میکنن .

اشکان اشتیاق هم عکس زیر را منتشر کرده و نوشته :از تمام این موضوعاتی که بعضیا پیش آوردن پوزش

نظر شما