شناسهٔ خبر: 16554369 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نشر اکاذیب برای انتقام‌گیری

71431

رییس پلیس فتای استان مرکزی از دستگیری فردی که با انتشار اکاذیب در فضای مجازی قصد انتقام‌جویی از یک شهروند اراکی را داشت، خبرداد.

صاحب‌خبر -

رییس پلیس فتای استان مرکزی از دستگیری فردی که با انتشار اکاذیب در فضای مجازی قصد انتقام‌جویی از یک شهروند اراکی را داشت، خبرداد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرگرد مصطفی نوروزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب نسبت به وی در فضای مجازی، مراتب در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت و تحقیقات توسط کارشناسان و کارآگاهان برای شناسایی عاملان آن آغاز شد.

نوروزی گفت: در تحقیقات مشخص شد، فردی با قرار دادن تصاویر شخصی و مشخصات شخصی شاکی در اینترنت، اقدام به نشر اکاذیب و هتک حیثیت وی کرده است.

وی اضافه‌کرد: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا، متهم که یکی از اقوام شاکی بود، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.

رییس پلیس فتای استان مرکزی با اشاره به انگیزه فرد دستگیرشده در اقدام به بزه ارتکابی گفت: با ارائه مستندات لازم توسط کارشناسان این پلیس، متهم لب به اعتراف گشود و اذعان داشت به دلیل اختلاف خانوادگی و به قصد انتقام‌جویی از شاکی، اقدام به این کار کرده است.

نوروزی از شهروندان خواست در نگهداری تصاویر و اطلاعات شخصی خود نهایت دقت نظر را داشته باشند و در صورت برخورد با سوءاستفاده‌های احتمالی مراتب را از طریق مراکز پلیس دنبال کنند.

انتهای پیام

نظر شما