شناسهٔ خبر: 16454185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیروزی خارج از خانه مدعیان تهرانی/ کاله حریف نارنجی‌پوشان نشد

هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران با برگزاری6 دیدار پیگیری شد و به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های کشور، گرامیداشت شهدای منا، عصر امروز با برگزاری 6 دیدار در تهران (دو دیدار) ، گنبد، ساری، اراک و تبریز پیگیری شد. 

در آغاز این هفته از مسابقات از ساعت 15 و 30 دو تیم پارسه تهران و خاتم اردکان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم خاتم موفق شد 3 بر یک به پیروزی رسیده و شکست دیگری را به شاگردان نفرزاده تحمیل کردند. 

دیدار دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه در تبریز برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم تبریزی موفق شد ارومیه را 3 بر صفر با شکست بدرقه کند. این دومین باخت متوالی شاگردان تراویسا محسوب می‌شد.

تیم پیکان تهران که در این هفته دیداری خارج از خانه را تجربه می‌کرد مقابل شهرداری اراک به پیروزی 3 بر صفر رسید. دیگر مدعی تهرانی هم در گنبد به پیروزی 3 بر صفر مقابل هاوش این شهر رسید تا به روند صدرنشینی خود ادامه دهد.

تیم والیبال صالحین ورامین هم که چند هفته خوب را با پیروزی پشت سر گذاشته بود این هفته به مصاف تیم عمران ساری رفت و در دیداری دیدنی و 5 سته با حساب 3 بر 2 مغلوب میزبان خود شد. این در حالی است که تیم والیبال صالحین ورامین در دو ست اول این دیدار به پیروزی رسیده بود اما در سه ست بعدی مغلوب شد. 

آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال را هم دو تیم سایپا و کاله آمل در خانه والیبال تهران برگزار کردند که پیروزی این دیدار به تیم سایپا رسید. شاگردان آرمات که در ست اول دیدار با جوانان کاله متحمل شکست شده بودند در سه ست بعدی به پیروزی رسیده و 3 بر یک برنده این دیدار شدند.

**نتایج کامل هفته هفتم لیگ برتر مردان به قرار زیر اعلام کرد:
پارسه تهران یک – خاتم اردکان 3
سایپا تهران 3 – کاله مازندران یک
هاوش گنبد صفر – بانک سرمایه 3
سازمان عمران شهرداری ساری 3  – صالحین ورامین 2
شهرداری اراک صفر – پیکان تهران 3
شهرداری تبریز 3 – شهرداری ارومیه صفر

انتهای پیام/

نظر شما