شناسهٔ خبر: 16305204 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

ارائه اینترنت رایگان به زائرین کربلا

اپراتور همراه اول از نصب آنتن های وای‌فای در نقاط زیارتی کشور عراق از جمله نجف، کربلا و کاظمین و نیز در مسیر راهپیمایی زائران اربعین برای برقراری ارتباطات اینترنت خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش قدس آنلاین به نقل ازمهر، اپراتور همراه اول از بازدید وزیر ارتباطات عراق از این اپراتور و مذاکره برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین خبر داد.
در این دیدار، وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه این اپراتور در اربعین امسال برای زائران حرم اباعبدالله الحسین(ع) سرویس وای فای رایگان در نظر گرفته است اظهار داشت: علاوه بر مشترکان اپراتور اول به صورت خاص، مشترکان سایر اپراتورهای عراقی و ایرانی از جمله ایرانسل و رایتل نیز می توانند به صورت موردی از سرویس وای فای همراه اول که در نقاط زیارتی نجف، کربلا و کاظمین و در مسیر راهپیمایی اربعین در نظر گرفته شده است، بصورت رایگان استفاده کنند.
وی با اشاره به راه اندازی سرویس وای‌فای گفت: برنامه سال جاری تجهیز ۲۵ هزار نقطه سرویس وای فای در کشور است.
صدوقی با اشاره به همکاری وزیر ارتباطات عراق و مدیران دو اپراتور آسیاسل و زین عراق برای ارتباط رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: از ۳ سال پیش که تدابیر ویژه ای برای رفاه حال زائران کربلا در ایام اربعین از سوی اپراتورهای ایرانی و عراقی صورت می گیرد؛ هر ساله کیفیت خدمات ارتباطی بهتر می شود.
مدیرعامل همراه اول اضافه کرد: سال گذشته حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار سیم کارت روشن همراه اول در عراق به ثبت رسید و پیش بینی می شود امسال این تعداد به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار برسد.
در این دیدار وزیر ارتباطات عراق نیز با تشکر از همکاری های مطلوب و ارائه خدمات گسترده به زائران، بر موضوع تضمین کیفیت خدمات مکالمه و دیتا تاکید کرد.
وی با هیات همراه خود، از مرکز عملیات شبکه (Noc) همراه اول بازدید کرد.

نظر شما